Klokkeplaner for 2018

Gå fra å være «en-klokke-mann» med 116600 - til «to-klokke-mann» med 5711 Blue Dial inn (dersom ikke en eller annen sjeik døtter meg ned fra listeplassen):D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Klokkesamler
I frykt for at andre skal bli før meg holder jeg munn om mine planer.

De siste årene kan oppsummeres som følgende:

2016 var året jeg skulle bli tilfreds. En pp 5711 i bestilling, som jeg av forskjellige grunner endte opp med å ikke hente. Gikk for en Aquanaut 5167 i stedet. Den endte som en gedigen skuffelse. Merket jeg hadde higet etter i alle år viste seg å være noe av det kjipeste jeg hadde båret, og jeg gikk inn i neste år:

2017 ble et ganske så stille år. Skuffelsen over den største av de store har enda ikke lagt seg. Interessen for klokker trengte en pause. Har kjøpt to Seikoer, som begge har gitt meg mye glede, og vekket opp interessen min igjen. Venter på en meget ettertraktet (i mine øyne) Independent som forhåpentligvis blir levert i desember. Det blir mitt foreløpige høydepunkt i karrieren. Ikke den dyreste klokken jeg har eid, men den mest inspirerende. Den fører meg derfor inn i

2018 blir året jeg skal ha en virkelig sjelden fugl, fra en Independent. Modell er foreløpig ikke bestemt, men merket er det. Kommer nok til å dumpe noen Rolexer for å finansiere, men det blir verdt det. Gleder meg :D
 
Inte Seamestern väl? Får själv inte helt till 2017-planerna pga väntetid på hulken så det blir väl planen för 2018 också. Leverans till sommaren säger de nu. :)

Nei, den får bli :)
20170520_151930-01.jpeg
 
Planner for 2018 er at AD ringer å sier at jeg kan hente min 116500,ellers trives jeg godt med 116600 nå.
Har vært mye kjøp og salg i 2017,og gikk litt lei nå på slutten så tar det mer med ro neste år tenker jeg:)
 
Tja.

Alltid lyst på en 116520.
Veldig nysgjerrig på blå 116622.

Men da må eventuelt PAM190 ut, og det er få klokker som gir meg og mine medmennesker så mange smil som denne:)
ACE9274D-F10E-45F4-8EAC-8DF344D09617.jpeg

(til og med kona spurte om å få låne den...)
 
Rekker å få inn noen billig-Seikoer før neste år. Rolig år neste år - hvis jeg ikke plutselig finner på å selge det meste for å få inn en PP uten venteliste eller en brukt Datograph uten å tenke klart. Lite sannsynlig men fristerende.