Klokkeplaner for 2018

Vet ikke om jeg har mista det helt, men eneste jeg higer etter om dagen er denne...
IWC/Porsche Design Compass Watch. Denne håper jeg kommer inn neste år, ellers rolig.
IMG_8744.JPG
 
Har faktisk funnet litt "roen", men kunne tenke meg en skranglete gammel Submariner.

Eller tenk om 2018 skal få lenkemannen Rød til å skaffe seg en pynteklokke på reim - en med heftig innhold ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Vestante
Planen er å roe ned flippingen betraktelig, samt å halvere bestanden (!) - selv om begge deler kan virke umulig ;)
På ønskelisten for 2018: 16610LV, 116622 blå og 16613LB/116613LB, samt at jeg uventet har fått sansen for IWC pilot-klokker. Så har litt lyst på en IW377714:
IW377714_dial.f0cdce143f5e7f4b26f4e70cf37370c6.jpg
 
Det skjer nok ikkje mykje i 2018 . Ny diver er nettopp komt inn direkte fra lokale dealeren så planen er vel å få ut en del av klokkene som ikkje blir so mykje brukt . Savner speedmasteren så mulig en slik må inn etter kvert :)
 
  • Liker
Reaksjoner: DoDe
Hovedplan: bære arvestykket mitt, en gammel Omega i gull, med verdighet. Om muligheten byr seg: Innkjøp av enten TT-sub eller JLC Reverso Grande Calendar.
 
  • Liker
Reaksjoner: DoDe
Panerai- eit eller anna.

Spørs om eg tørr mtp størrelse, og at dei ser tungsolgte ut...
Har du ein 42mm som er sobert prissatt, rop ut:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Eg er i tenkeboksen. Vurderer å spare til eit dress-ur i gull av det meir eksklusive slaget. Tenkjer PP, AP, VC eller JLC. Det betyr ingen andre klokkekjøp på minst to år. Imidlertid ikler eg meg dress berre ei handfull gonger i løpet av eit år, så tenkjer at det kanskje er betre å leggje pengane i klokker eg har oftare glede av. Og eg har ein vintage Omega Constellation i gull som eg har arva, samt ein Frederique Constant som er gullbelagt. Dei dekker bruksområdet pendress på ein grei måte, men er jo langt frå ein Calatrava.

Alternativet er raskare tilfredsstillelse i form av meir stål ;) Går som regel med skjorte på jobben, og min JLC MUT Moon i stål har vorte klokka eg brukar til dagen. Synest det er greitt å bruke noko som osar kvalitet og stil, men samstundes er nokolunde nøkternt i uttrykket. Veldig fornøgd med JLCen, men kunne tenkje meg ei pen og elegant stålklokke til, som eg kan bruke i rotasjon til jobbantrekket. Kan vere at det vert ein JLC til :rolleyes:

Og så klarar eg ikkje å la vere å kikke på Panerai :cool: Har aldri hatt ei på armen, men dei ser jo rå ut. Ein kollega på gamlejobben gjekk med Panerai til dagen, og eg var ganske betatt av den. Siklar på PAM 562. Likar at den har krone og urskive som er umiskjenneleg Panerai, samstundes som titankassen gjer at den skiller seg litt ut. Bærekomforten er vel også kanskje noko betre med titan enn stål, spesielt på ei såpass solid klokke. Skulle passe fint inn i boksen saman med min Omega PO Chronograph og Explorer II Polar.

Panerai-Luminor-Base-Titanium-PAM-562.jpg
 
image.jpg
Do it :)

Eg er i tenkeboksen. Vurderer å spare til eit dress-ur i gull av det meir eksklusive slaget. Tenkjer PP, AP, VC eller JLC. Det betyr ingen andre klokkekjøp på minst to år. Imidlertid ikler eg meg dress berre ei handfull gonger i løpet av eit år, så tenkjer at det kanskje er betre å leggje pengane i klokker eg har oftare glede av. Og eg har ein vintage Omega Constellation i gull som eg har arva, samt ein Frederique Constant som er gullbelagt. Dei dekker bruksområdet pendress på ein grei måte, men er jo langt frå ein Calatrava.

Alternativet er raskare tilfredsstillelse i form av meir stål ;) Går som regel med skjorte på jobben, og min JLC MUT Moon i stål har vorte klokka eg brukar til dagen. Synest det er greitt å bruke noko som osar kvalitet og stil, men samstundes er nokolunde nøkternt i uttrykket. Veldig fornøgd med JLCen, men kunne tenkje meg ei pen og elegant stålklokke til, som eg kan bruke i rotasjon til jobbantrekket. Kan vere at det vert ein JLC til :rolleyes:

Og så klarar eg ikkje å la vere å kikke på Panerai :cool: Har aldri hatt ei på armen, men dei ser jo rå ut. Ein kollega på gamlejobben gjekk med Panerai til dagen, og eg var ganske betatt av den. Siklar på PAM 562. Likar at den har krone og urskive som er umiskjenneleg Panerai, samstundes som titankassen gjer at den skiller seg litt ut. Bærekomforten er vel også kanskje noko betre med titan enn stål, spesielt på ei såpass solid klokke. Skulle passe fint inn i boksen saman med min Omega PO Chronograph og Explorer II Polar.

Vis vedlegg 71909
 
Ingen konkrete, men mulig endring i jobbsituasjon skulle argumentere for endringer i boksen. Har lyst på 15300 eller 5167. Alternativer et halvt hestehode bak er vintage i følgende prioriterte rekkefølge 1655, 1675, 1665

Edit: så vurderer jeg å bytte 372 mot 233...
Edit 2: legge inn håpefull bestilling på 116500
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mickey
Ut:
Omega Seamaster pre-bond
En liten mulighet for 16570 Polar

Inn må nesten en av disse:
IWC Aquatimer Vintage Collection
BP FF
Seiko MM300

Edit:
Panerai luminor, Tudor submariner(eller evt BB58), eller Rolex Explorer er aktuelle.

10.02.2018 - MM300 "check"

17.04.2018 Omega pre bond - solgt

Polar - skal definitivt ikke selges
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Mickey
Muligens ut - en helt nydelig og deilig samt nyeste modell IWC 3777 pilot chrono.

Muligens inn - IWC Big Pilot eller en Panerai. Skal medgi jeg synes PAM233 ser vakker ut. Har også alltid vært betatt av PAM605 - men det er mildt sagt en jobb å få tak i den.

Håp - at ingenting endrer seg og at jeg koser meg med PO8500XL samt 3777
 
  • Liker
Reaksjoner: Odal og netrom71
Planen er en reduksjon i beholdningen, 2 eller 3 av klokkene må nok bite i det sure eplet. Men, er generelt dårlig til å følge planer
 
Redigert: