Jon Henrik
Grunnlegger
For noen år siden var jeg nippet til å handle en GG Gefica Safari hos forhandler. Rent økonomisk var nok dette det rette valget, men det er fortsatt en klokke jeg gjerne skulle hatt i samlingen.
En kompis av meg kjøpte en Diagano med gummibezel lenge før Audemars hadde tenkt tanken. Syntes den var råtøff. ]
Var det en slik?
Solgte denne til fordel for en gmtIIc SS i fjor, liker mye av designet til Bulgari, men angrer ikke på byttet
Uten chronograph og med hvit skive. Men den der var tøff. ...selv om jeg også tror du gjorde rett i å bytte.
Enig med deg @Greg ; Rado får aaltfor lite skryt for innovasjon osv, de har eksprimentert med materialer og funky design i årevis.Rado Diastar aka The Original
Dette ER utvilsomt et stykke urhistorie.
Et ur de veldig mange her inne elsker å hate. Jeg mistenker dog at flertallet der ikke har sett disse urene live da de gikk ut av produksjon for 15-16+ år siden. Ja de blanke/TT modellene ødelegger inntrykket spesiellt på bilder det er jeg enig i.
Men hva funksjon/nytte angår er dette noe av det BESTE jeg har hatt på armen. Fikk mange år denne modellen her på meg. Jeg er svak for gode lenker og integrasjon lenke/kasse, (derav mitt pluss til AP RO, selv om resten av uret ikke gir meg noe) og her er det i mine øyne gjort meget bra. Uret er vanntett til 200M men er knapt 9?-10mm høyt. Lenken er noe av det mest behagelige jeg har hatt på armen ever!
Den eneste gangen jeg har blitt provosert på TS var engang et kjært medlem her mente at man fikk lite for pengene her.... vedkommende hadde kun sett uret på bilder....
Jeg introduserer Tag Heuer SEL
+ 1 !
Noe av det mest behagelige jeg har hatt på hånden. Behagelig og imo stilig lenke, tynn kasse, som huser et chronometersertifisert 2892 verk og 200m vanntetthet. Imo et av de beste bruktkjøpene en kan gjøre med tanke på bang for buck. Det er hvis en liker klokken da
Men jeg skal være enig i at Tag Heuer ikke var like heldig med alle modellene i denne serien
Jeg bare må innrømme at jeg likte den siste... Bare bittelitt