Klokker som andre IKKE liker - men du har et godt forhold til

Nevnte tidligere at jeg likte enkelte hublot klokker. Litt i samme kategeri har jeg skikkelig sansen for Linde Verdelin urene i Rose gull. Ved å være stor og flashy viker de i utgangspunktet fra facinasjonen jeg har ved diskret og elegant, men det er noe ved disse som appellerer veldig.

Enig, de er veldig fascinerende :)

Følger LW på Instagram og mistenker at det var Kristian Haagens bilder som fikk meg på sporet.
Liker veldig godt at de har en egen stil og skulle gjerne gå med en om det dukket opp en i boksen. Kall det DNA. Som gjør at du kan se at det er en LW på hold eller se trekk mellom serier.

Ser i nabotråden at ROO er den mest mislikte klokken, og at det er masseflukt fra
ROO i forumet (@sjuli_123, @ChristianN, og mange andre), så det gir meg glimrende
anledning til å poste denne klokken i denne tråden. Hvem hadde trodd det?

En herlig klokke, og ikke så veldig stor (42mm offisielt; litt avhengig av hvor man måler),
forholdsvis flat/tynn, siden den mangler chrono, og lite dill-dall på skiven. Herlig, herlig, herlig.
Det finnes heller mange av disse (300 totalt):

Redigert av en moderator:
Ser i nabotråden at ROO er den mest mislikte klokken, og at det er masseflukt fra
ROO i forumet (@sjuli_123, @ChristianN, og mange andre), så det gir meg glimrende
anledning til å poste denne klokken i denne tråden. Hvem hadde trodd det?

En herlig klokke, og ikke så veldig stor (42mm offisielt; litt avhengig av hvor man måler),
forholdsvis flat/tynn, siden den mangler chrono, og lite dill-dall på skiven. Herlig, herlig, herlig.
Det finnes heller mange av disse (300 totalt):

Dette er helt fantastiske klokker. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor min gamle er forsvunnet allerede, dette er unike klokker som ikke lages mer og er limiterte.

Du har helt rett ang størrelsen og den oppleves meget, meget bra på armen. Jeg liker disse VELDIG godt. Graveringen på baklokket er også ekstremt fin å studere, utrolig mye detaljer :).

Personlig "måtte" jeg flykte fordi det åpnet seg en mulighet som jeg ønsket å ta (Aquanauten) og ikke fordi jeg var misfornøyd på noen måte.

Disse her bør man virkelig oppleve i virkeligheten om man får muligheten... sjelden fugl!

Redigert av en moderator:
Nå er det vel ganske klart at Graham London lager store, kanskje på grensen til vulgære klokker, og det faller helt klart ikke i smak hos alle. For min del var det kjærlighet ved første blikk, jeg digger Graham London, og Chronofighter ProDive eller Chronofighter Overlord står langt opp på min favorittliste sammen med Clerc Hydroscaph og JLC Navy SEALs.

Nå vet jeg ikke hva de fleste her inne mener om Clerc, så jeg legger også ved noen bilder av de for å pynte på denne tråden.. :eek:

Graham-Chronofighter-ProDrive-1-1024x772.jpg

Graham-Chronofighter-ProDrive-2.jpg

Graham_Chronofighter_Overlord_LG.jpg

CLERCHydroscaphCENTRALChronoLE01.jpg

Clerc-Chronograph-retail-version-2.jpg

Clerc-Hydroscaph-GMT-12.jpg

Redigert: