Klokkespotting

Var innom hovedstaden i helga og så en masse vestkantgutter med submarinere på nato, antakeligvis kjøpt for surt oppsparte ukepenger. Får litt avsmak for merket i sånne tilfeller.

Virkelig?

Skuffende med slike poster og holdninger her.

NM i antagelser, synsing, trangsynhet og misunnelse er herved i gang.

Var innom hovedstaden i helga og så en masse vestkantgutter med submarinere på nato, antakeligvis kjøpt for surt oppsparte ukepenger. Får litt avsmak for merket i sånne tilfeller.

Nato kunne jo kanskje være tingen for deg siden 14060 har 4 faste ledd for mye for armen din. (ref andre poster):D

Ja, det var stygt ment. Skyt meg folkens.:mrgreen:

edit: Må vel legge til at jeg følte meg truffet siden jeg ofte sporter Sub på nato.

haters-gonna-hate-gay-batman.jpg

Uten bilde denne gangen. Spottet en Omega Seamaster Pro i møte. Sort med sverdvisere. Fin sak, men med min 2220.80 må jeg jo si at jeg foretrekker blå skive :)

Var oppi Stange en tur i helga. Så drøssevis av bondegutter med Fendter, Masseyer og Valtrar.

Antakeligvis kjøpt for surt oppsparte ukepenger. Får litt avsmak for merkene i sånne tilfeller.

:p

En Submariner koster bare 50000,- I Norge i dag er ikke det så altfor mye penger blant mange mennesker.

Virkelig?

Skuffende med slike poster og holdninger her.

NM i antagelser, synsing, trangsynhet og misunnelse er herved i gang.

Er ikke så mye misunnelse, mer det at det som tidligere var en anerkjent modell har blitt en posørkrone for vestkantkidz med kjøpediplom fra BI, og blitt en modell det har gått inflasjon i.
Snart er det like mange av dem som canada goose jakker, selv om man bruker aldri så mye nato for å pimpe den.

Du kjører på :D Hadde mine fordommer mot Rolex før jeg ble kjent med merket, men at det var for "vestkantkidz" var definitivt ikke en av dem!

Er ikke så mye misunnelse, mer det at det som tidligere var en anerkjent modell har blitt en posørkrone for vestkantkidz med kjøpediplom fra BI, og blitt en modell det har gått inflasjon i.
Snart er det like mange av dem som canada goose jakker, selv om man bruker aldri så mye nato for å pimpe den.

Så, født og oppvokst på Oslo vest og eier av flere Rolexer - hvordan forventer du at jeg skal reagere på dritten du lirer av deg her?

Lilac: nå må du slutte å tulle ;)

Hvis dette er grunnen til at du ikke vil ha Submariner så ligger problemet hos deg, og ikke de bortskjemte vestkantsossene ;)

Hvilken bil kjører du?