Klokkespotting

Spottet denne på en kollega på jobben.:D

IMG_0546.jpg

hellgull 1625 på rivet lenke : sweeeeet !
Tanks for sharing
( han må virkelig polere glasset dog ;) )

Poker NM i dublin, her er det mye klokker.. :eek::eek::eek::eek::eek:

Siste 2 spottet i dag før lunsj, hel gull Rolex gmt, TAG Carrera :D Poker gutta veit å bruke penger på klokker i ihvertfall ;)

Hei, jeg og eldste junior satt og så på "John Mayer live in LA" i kveld. Super konsert og fantastisk bra HD lyd.

Mellom settene følger kamera John i pausene hvor han blant annet bytter klokker. Han har relativt mange med seg i en taske og det kan se ut som han velger en spesiell til hvert sett.

Jeg er dårlig til å spotte type klokker, men det er neppe Seikoer i taska, noen som vet??

Konserten anbefales forøvrig til gitar fansen!

Har lest at John Mayer er fryktelig glad i Rolex.

Ja, men det ser også ut til at John er storsamler av andre klokker, både luksus og vintage :)

Han bør vel få litt attention her på sonen, kanskje en egen John Mayer tråd :) ?

http://www.nytimes.com/2009/03/08/t...l=1&adxnnlx=1264515664-htccuE5cP2zf/8TOuChFGw

Favoiritter er ifølge artikkelen : Audemars Piguet Rose Gold Royal Oak, Heuer blude-dial Monaco, Patek Philippe 5971, Panerai 249, Rolex Ex II, IWC Big Pilot

Mayer did, however, splurge on a Patek Philippe with a Sky Moon Tourbillon. “There’s no real retail for it, because it’s so difficult to get,” he said. “You’re not showing off your material wealth; you’re showing off your knowledge.”

Satt på bord i dag med ung hyggelig trønder. Henviste han inn hitt, han hadde på seg en IWC dressklokke med romertall på skiven. Veit ikke helt hva slags type det var men, fin var den ihvertfall =)

edit: etter litt sjekking så var det en slik en han hadde.. IW3565

http://www.iwc.com/en-us/collection/portofino/IW3565/

noen som vet hva noe slikt koster?

Dobler post-antallet med en dobbelspotting fra Stavanger:

-Hulkmariner i trengselen utenfor Askeland

-Godt påkledd herre med Bjerke(!)-pose ved IWC-vinduet hos Otteren

Bonus-spotting for spesielt interesserte: TT YM II i vinduet hos Askeland

Haha! Pokker! Jeg tenkte på det når jeg gikk tur... Snakket ikke han svensk, og frua var gravid?? Det må ha vært adamskater:)

Kunne ikke gå bort uansett når madamene var med, jeg hadde hvertfall blitt mobbet hele runden!

Idag spottet jeg noe interessant. En venninde av min mor hadde på det som så ut som en GMT II Ceramic med Pepsi Bezel. Det viste seg at det var en en vanlig GMT II ceramic i stål med bezelen fra d
GMT%20II%20Diamonds%20Bezel%20ack%20Dail.jpg

Aka prikk lik som denne, bare original, og uten diamantene på kassen. Jævla kul på ett kvinnehåndledd.