Klokkespotting

Mann med krøllete hår og pratende i telefonen mellom reolene på Kiwi på Son brygge - iført en Panerai med rustikk/ikke-OEM skinnrem.
 
Hublot Stål på Stryn Sommerskisenter for 4 dager siden, litt treg grunnet manglende 3g nett.

7623847680_b85054e86f.jpg
 
Noe som ikke kan være annet enn en sort sub på Frøkna på Cofi, Holtet - heller inget å utsette på hverken service eller det yttre der ;)
 
Jeg spottet det som må ha vært en gjeng som besto av minst et par-tre klokkenerder på Grünerhaven i går ettermiddag/kveld. Minst én hadde Natorem, og de satt og sendte rundt og diskuterte noe som antagelig var en Submariner.
 
Leste nettop ferdig "livet de luxe" av Jens Lapidus.
Ble nevnt Patek Philippe, Audemars Piguet Royal Oak Offshore, Panerai marina og noe annet.

Forøvrig en meget verdig avslutning på Stockholm Noir.
 
Spottet en herre med den mest skrikende skjorta jeg noen gang har sett i går utenfor Bølgen & Moi Tjuvholmen. Skjorta var rød med hvertfall 1000 forskjellige reklame merker og påsydde patcher. Forventet ikke mye da jeg kastet et blikk ned mot klokkearmen, men der var det en YG DD med sort diamant skive gitt.
 
I Frankrike på ferie er det jaggu mye godt å spotte.
Stål Rolex er helt vanlig å se, av litt mer spennende saker har jeg sett AP ROO Alinghi Rose, et par Tourbillions, Hublot Tempus (?), Rolex YM2.
 
Kokke-Hellstrøm var så vidt på reklame for TV3 på kino. Usikker hva ur han hadde, men hele kassen lyste god-klokke.
Noen som vet om han er WIS-ete? ;)
 
Jeg har sendt en e-post til fotografen og spurt om hun kan sende meg bildet i større utgave slik at det er mulig å zoome inn på klokken. Gir tilbakemelding.