Klokkespotting

Fant akkuart dette bildet, er det ikke en AP han har på lanken da, vår alles kjære Axl Rose, versjon 50 år:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/10/04/article-0-0E34C3F600000578-920_634x632.jpg

Definitivt en ROO Volcano. Jeg velger og huske Axl slik:

axl-rose.jpg
 
Spottet en Tudor Snowflake på en svært hyggelig kollega i dag. Superdome er bare helt sinnsykt kult!
 
AP ROC på Oslo City just nuh. Ikke ChristianN, var det deg, mushkin?

Sent from my habahaba using Tapatalk 2
 
Kort hår og blå hettegenser så var det meg, edit mest sannsynlig meg, jeg var og kjøpte junk lunch på Børger king akkurat.

Jepp, da var det deg! Jeg kom ned rulletrappen fra 1.etg da du var på vei opp med Burger King-greier i nevene og sultent blikk:)
 
Nok en vintage sub på en hyggelig herremann på jobben i dag.....intet mindre enn en 5513 meters first med nydelig patina.
Han reiste sporenteks til Bjerke for service og verdivurdering etter at vi hadde google klokken hans...moro.

Tannlege Lukas hadde en ny, flott Omega DeVille Co-axial på armen. Flott klokke med fine linjer.
Tommy
 
Hva er det du jobber med siden det stadig vekk kommer vintage Rolexer ramlende innom?
 
Først spennende spottingen på jobben min
Så ut som en nyere Submariner med sort skive og bezel. fyren hadde også en nyere audi stv med svære felger.
 
AP ROO av ukjent design på herre i køen på ICA Sjølyst, så bare siden av klokken. Lenke og kasse er lett å kjenne igjen dog :D
 
TT GMT Rootbeer på Jubilee lenke på Aker Brygge i dag og sjokotona på Tjuvholmen.

Samt en "Breitling" med Tourbillion ved universitetet.