Klokkespotting

Stål Daytona på ene journalisten i 60 minutes ikveld. Interessant nok hadde han et annet ur på armen under presentasjon av innslaget.
 
Ung herre med blå-hvit skjorte, trådløse øreklokker og flott Panerai på skinnrem sett på Eidsvoll toget idag morges
 
På vegne av mine landsmenn må jeg ta denne i forsvar ... eller i hvert fall til etterretning :)
Av hva jeg ser så sitter jo i hvert fall 240/120 og 60 på riktig sted.
(tar noe 15 sekunder så har du 240 slike per time .... tar noe en halv minutt har du 120 slike per time et.c.)

Kjedelig å måtte vente til sekundviseren er på startpunktet da ;)
 
PP Aquanaut på en fyr utenfor tinghuset i Bergen nettopp.. Strøken skjorte, slips, dressbukse og converse sko hadde han også.
 
Jeg var hos en spesialist for å sette kortison i skulderen idag og da spottet jeg, eller det vil si nesten klinket rolex'n min i hans omega seamaster chrono. Da er det litt lettere å tilgi stikkingen, når det henger noe brukanes på armen:)

Fra taletuten min
 
Ser på Slash feat. Myles Kennedy Live - Made in Stoke 24/7/11

Slash rocker en Breitling SA med hvit urskive på pilot lenke med utc modul.

Myles Kennedy derimot sporter noe som ser ut som en Fifty Fathoms på en gigantisk Hercules look-alike lær armbånd....
 
Spottet en Panerai med PVD coating på orginal gummi. Eieren, en ung mann, nøt go'været på Øyafestivalen. Noen her?
 
"Spottet" (hun visste ikke at jeg knipset) moderns klokke.

img1995bs.jpg