Klokkespotting

Patek Nautilus på eldre herre med røde bukser på 13 trikken.

Kanskje han har seilt over atlanteren?
 
Sub med meeeeeget patinert skistropp rem, så ut som et kjent fjes også, men navnet er nok uvist. Alt dette på Café SjakkMatt, Vika.
 
Litt klokker å se på "gatelegene"! Han ene har cola GMT:) Mens "Stabæk legen" hadde Rolex på ene innslaget og Panerai nå litt seinere:) Medlem her inne kanskje?
 
Kliss ny 18K Rødt gull Patek Calatrava på Palace Grill i går kveld på en eldre herremann. Ble sittende ved siden av han og sikle på klokken og ikke maten.
 
Jeg følger ikke så mye med på OL, men bør kanskje begynne?

Lett å være etterpåklok, men tenkte veldig "Richard Mille" når jeg såg 100m-finalen.
Snubblende lik de Bubba og Nadal har.

Men når det er sagt skjønner jeg ikke at de gidder å ha gullkjeder med kors og annet bling på seg når de skal beinløpe. Ville selv gått for minst mulig distraksjon.

Morsom kommentar i bloggen:
"and Bolt is not wearing his Hublot..." :cool:
 
Spottet min kollega's svenske klokke! De svenskene har vist ikke helt forstått greia med tachymetre! :D :)

bc97722c-396b-7e68.jpg


Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Spottet 2 Portuguisere, en Air King, en Oris dykker av noe slag, og en Hamilton Khaki etellerannet på flyverten på flighten til Zurich. På Kloten så jeg en reklame for IWC som hevdet "Welcome to Zurich, just a little suburb outside Schaffhausen":razz:
 
Spottet 2 Portuguisere, en Air King, en Oris dykker av noe slag, og en Hamilton Khaki etellerannet på flyverten på flighten til Zurich.
Hadde han virkelig på seg alt det??:):):):)



På 12-trikken i går, først satte det seg en fyr rett over meg med en TH Monaco:

IMAG1104.jpg


Så kom det en annen fyr og satte seg på siden av ham, han hadde en IWC 3717:

IMAG1103.jpg


Hvis noen av dere er medlemmer her, sorry for paparazzi-taktene, men jeg kjedet meg instenst på trikken....:)
 
Spottet min kollega's svenske klokke! De svenskene har vist ikke helt forstått greia med tachymetre! :D :)

bc97722c-396b-7e68.jpg


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

På vegne av mine landsmenn må jeg ta denne i forsvar ... eller i hvert fall til etterretning :)
Av hva jeg ser så sitter jo i hvert fall 240/120 og 60 på riktig sted.
(tar noe 15 sekunder så har du 240 slike per time .... tar noe en halv minutt har du 120 slike per time et.c.)
 
Hadde han virkelig på seg alt det??:):):):)

Må jo se ut som en zebra på armen etter et par timer i solen..:rolleyes: Nei, ser at jeg etter en drøy flaske med sjampis kunne formulert meg noe mer presist. Alle urene hadde hver sin arm.:p
 
Har dere ikke sett fem armer før? Vi er så lite kultiverte oppe i norden altså..:D:D:D