Så Sphere igår med bla Sharon Stone på rollelisten, det ser ut som hun bruker en Sub her
Har sett litt på Curling i det siste og det er IKKE klovnebuksene til Norges lag jeg har sett mest på, derimot venstrehånden til Skip Thomas Ulsrud...
Må være en Sub?
Første diktatoren jeg har sett uten sveitsisk urverk på håndleddet....
Som den den Springsteenfan jeg er lurte jeg på om noen kjenner dette (burde vel være en smal sak siden det er såpass tydelig). Et pent ur, etter min smak.
For alt jeg vet er det ikke noe eksklusive greier, for sjefen er ikke den som til stadighet viser seg med armbåndsur - faktisk må man lete litt for å finne bilder hvor han har klokke.
Nå følte jeg meg som en Newbie
Alt er relativt, rkjersem Men et søk er ofte beste stedet å begynne.
Vi diskuterte faktisk dette i denne tråden, for bare noen sider siden Her har VG omtalt kongen og høyrehåndsbæring.Mulig vi har diskutert dette før (i så fall en glimrende anledning til å gi meg påpakning for å ikke søke ), men Kong Harald bærer visst en Rolex. Noen som har gode bilder av denne, og vet hvilken modell? Datejust formodentlig? Det har jo forøvrig blitt poppis i kongehuset å bære klokken på høyre hånd ...
Jeg føler at det påtrengende spørsmålet er hvorfor i alle dager du har en biografi om kongen? Så lite tid, så mange bøker, så velger man en bok om en dyslektikter som tilfeldigvis er født inn i en seremoniell tullestilling?Kong Harald har en Rolex GMT 1675 Pepsi. Det har jeg flere klare bilder av i en biografi om Kongen. Om han har flere Rolexer vet jeg ikke.
Jeg føler at det påtrengende spørsmålet er hvorfor i alle dager du har en biografi om kongen? Så lite tid, så mange bøker, så velger man en bok om en dyslektikter som tilfeldigvis er født inn i en seremoniell tullestilling?