Klokkespotting

Det som er mer skremmende er at de kommer med perfekte subdials også :(

Vet, ikke det at jeg er misunnelig på klokka eller noe, men jeg tenker at hvis jeg først betaler for noe, så vil jeg ikke at andre som betaler brøkdelen av prisen skal se like "bra" ut? (dårlig forklart)

En annen ting er at hvis du ikke har råd/lyst til å bruke mye penger på klokke så får du ta til takke med en Seiko. Du lurer ingen andre en deg selv. Du er den du er, ikke den du har lyst til å være!
 
Her er kongen med en Explorer II?

826x550.jpg
 
Helt grei "produktplassering" i Parker.

null_zpsd76e1868.jpg




Jason Statham pleier å bruke Panerai, hvis jeg ikke husker feil:confused:

Uansett, Richard Mille spons og dater Rosie Huntington-Whiteley. It's a hard knock life... :p
 
Helt grei "produktplassering" i Parker.

null_zpsd76e1868.jpg




Jason Statham pleier å bruke Panerai, hvis jeg ikke husker feil:confused:

Uansett, Richard Mille spons og dater Rosie Huntington-Whiteley. It's a hard knock life... :p


Rosie er smått fin veit jeg :D RM spons, høyt betalt skuespiller og dater en av verdens peneste damer. Det må jo være så kjipt og være statham mener jeg. :rolleyes:
 
Spottet en nokså forseggjort falsk Breitling Chronomat på skoselger i dag. Så skremmende ekte ut helt til jeg så at det var noe tull med subdialsene!
"Jeg føler ikke for billig kineavare med fake merkelapper på i dag, så jeg tror jeg tar turen innom en annen skobutikk med mindre tvilsomt personale. Farvel."
 
Spottet en type på "4 stjerners middag" med norges nato nå! Så ikke hvilken klokke det var da, ikke hvem typen var heller! hehe
 
Dobbelspotting på Illegal Burger ved middagstider; en Breitling Crosswind med gullbezel og en Omega seamaster med lys skive:) Burgern var god!
 
Gikk forbi en mulig arkitekt utenfor treninga som sportet en exp2 med hvit skive i dag. 10 meter lengre bort satt en man med en Tag på armen. Ihvertfall etter lenken og bedømme.
 
Hvit Explorer 2 på hyggelig Porsche entusiast Oslo Tollkontor på formiddagen, og en snasen TT Daytona på Mac'ern Ullevål på ettermiddagen.
En fin dag!
Tommy