Klokkespotting

Hva er det herr Lund sporter her?
729x.jpg
 
Jag såg den här vita RM055:an på en handled i Basel. Ägaren tog snabbt av sig den och bad mig testa... Därefter ser jag en Hublot på kompisen:





Hublot-ägaren tog också av sig sin... En unik tourbillon som ni kanske känner igen från TimeZone.



Tror jag var i klockhimlen!
 
Bradley Wiggins med AP ROO Bumblebee. Hadde egentlig forventet noe mer klassisk på han, men så jo slettens ikke gale ut det der.

lastned_zps04e54f1a.png
 
Ref krilles post ... ikke lest artikeln selv, men kult at denne tråden nå er "Made famous by Dagbladet" :)

Skille
Såg helt greit ut med bumble der ja. Den ser vel stort sett greit ut på de fleste lanker ... eller hva @Havvo ? :)
 
Redigert av en moderator:
Ser Børge Ousland har en spennende klokke på norsk nato...."fire stjerners middag" på Tv Norge. Hvilken??

Når jeg søker på Google får jeg opp at Børge Ousland er tidligere Comex dykker, og jeg synes klokka han hadde på 4* middag lignet en Sub av et slag. Kan det ha vært en Comex SD, eller til og med en Milsub? Mannen har jo bakgrunn fra spesialstyrkene. Stroppen var forøvrig en god gammel skibinding stropp av typen som Erling Kagge er kjent for å bruke.
 
Redigert:
Spottet en nokså forseggjort falsk Breitling Chronomat på skoselger i dag. Så skremmende ekte ut helt til jeg så at det var noe tull med subdialsene!