Klokkespotting

Noen som ser hva Chris Hadfield ved ISS har på seg her?

Kul video på DBTV, for øvrig!

hadfieldklokke_zpse5d9680e.jpg
 
Spottet en GMT master II (16710LN) på grå og sort nato i kantinen i Oslo Atrium. Noen som føler seg truffet? :)
 
Daytona gull/ stål med hvit skive på oppdragsgiver igår. Råflått sak. Hans fru hadde noe som kunne se ut som en Datejust. Er ikke så dreven på spotting :eek:
 
Hade en kompis på besøk med Sub TT.
Spottet den mange ganger før men nå kom jeg ut av skapet som klokkeinteressert og det viser seg at han er nokså interessert med - hyggelig overraskelse
 
På flyet til London: IWC chrono, 3 DJ og 2 DJ TT, 1 DJ2, Reverso, Hulk, Tissot, omega Seamaster, samt David Hasselhoff.
På flyplassen: PP 5712, samt mange Sub.
På flyet til New York: GMT pepsi på flyvert, DJ2, AP ROC, JLC calender og så mye mer.
I New York: IWC Ing, Omega Speedmaster. Enn så lenge:)
 
På flyet til London: IWC chrono, 3 DJ og 2 DJ TT, 1 DJ2, Reverso, Hulk, Tissot, omega Seamaster, samt David Hasselhoff.
På flyplassen: PP 5712, samt mange Sub.
På flyet til New York: GMT pepsi på flyvert, DJ2, AP ROC, JLC calender og så mye mer.
I New York: IWC Ing, Omega Speedmaster. Enn så lenge:)

.. greit, nå vet vi vilke klokker du brukte i de forskjellige anledningene.
Men hva har du spottet på andre! :cool:

Skille

The Hoff er stort - såg du hva/hvis han sportet noe gøy horologisk :)
 
Børge Ousland med noe stort og tungt på en norgesnato/skistropp på 4*middag nå. Holder den konsekvent vekk fra kamera. Mulig rolex SD eller sub.
 
Redigert:
.. greit, nå vet vi vilke klokker du brukte i de forskjellige anledningene.
Men hva har du spottet på andre! :cool:

Skille

The Hoff er stort - såg du hva/hvis han sportet noe gøy horologisk :)

HAHA

Jeg så dessverre ikke hva han hadde på hånden, bare den lilla blazeren han hadde på;)
Pga dårlig vær her i New York har jeg ikke sett så mye spenstig, noen TH chronoer og G-Shocks.
 
Børge Ousland med noe stort og tungt på en norgesnato/skistropp på 4*middag nå. Holder den konsekvent vekk fra kamera. Mulig rolex SD eller sub.

Så ikke programmet. Kan det ha vært en Panerai? Dem har han vært sponset av ifm galematias-vinterekspedisjonen til nord-polen: PAM 252 Panerai Luminor North Pole GMT - Special PAM00252

Jeg så han for et par måneder siden, da hadde han en rimelig diver (seiko/citizen?) på norgesnato.
 
Alain de Cadenet ( Victory by design ) sporter en nydelig klassisk speedmaster når han er så heldig og få kjøre en meget sjeden Shelby cobra daytona coupe som har vunnet et par Le Mans løp i sin tid. :D
 
Ser Børge Ousland har en spennende klokke på norsk nato...."fire stjerners middag" på Tv Norge. Hvilken??