Klokkespotting

Tollboden i Kragerø bogner over av Rolex i dag, en del Breitling og Panerai og Hublot er observert:) Kommer ikke så langt med min egen PO da:p
 
Det er bra:) Når var du der? Var der under både posting og nå seinere i kveld!

Rundt lunsjtider; solbrent mann med mange handleposer. Jeg er her et par uker til og i byen på jevnlige handleturer, så send gjerne en PM om noen vil ha er ferie-mikro-GTG med få klokker.
 
Planet Ocean Chronograph på han som jobba hos Soundgarden i Fredrikstad. Så også en kar med Submariner 16610. Fredrikstad/Hvaler kryr av lekre klokker om sommeren :) Mange feriegjester.
 
Så ikke helt hva Jens Stoltenberg hadde på seg idag når jeg møtte han bærende på en vaskemaskin, men den ligner veldig på den han har på her:

Jens+Stoltenberg+01.jpg



Bodyguarden hans hadde i hvertfall en ganske fet G-shock

Tror faktisk statsminister Stoltenberg tidligere er spottet med en Omega Aqua Terra, kan det muligens være en slik? :)
 
Så filmen Space cowboys. Der var det mye snacks!

En stykk Rolex Datejust TT. En stykk Breitling Navtimer. En stykk Omega speedmaster på velcro, og en haug med Omega X-33 på "mannskapet"

e8dGpYp.png


W2tpLqC.jpg


LrWi2zu.jpg
 
milano förra veckan, såg flera 100tals rolex såklart i alla utföranden, veldigt mye AP/Hublot oxå men en som skillde sig ut var Richard Mille RM035, helt sinnsykt fin. Även en AP ROO rose gold på mr stephan el sharaawy som satt vid bordet bredvid på pizzeria.
 
Eldre Rolex Pepsi spottet på eldre tysk herremann på Gardermoen i går. Han hadde et gull emblem på lenken, ca 2 cm nederfor kassen. Sier dette noe om modell, eller noe han har "moddet" selv?
 
Rolex Pepsi på eldre herre (tipper rundt 65) på det lokale kjøpesenteret. Måtte se etter to ganger, men joda, Rolex var det.
 
Rundt lunsjtider; solbrent mann med mange handleposer. Jeg er her et par uker til og i byen på jevnlige handleturer, så send gjerne en PM om noen vil ha er ferie-mikro-GTG med få klokker.

Hehe, var flere av de solbrente der;) Lite aktivitet på meg her om dagen og vi reiser vel til ny destinasjon med båten i morgen, ellers kunne mini GTG vært en hyggelig ting det:)
 
glömde säga de, norsk herre på ca 55 år va inom butiken med en helt ny skydweller i rosegull och brun croco strap, sinnsykt fräsch!