Klokkespotting

Mine spottinger fra de siste dagene:

Før helgen, mann på Rema i Larvik med Breitling Emergency:

9438F254-E734-4D25-BE94-0B74CF01EDFE-361-0000001F8FF2C59F_zps272df005.jpg


På lørdag var jeg i 30 årslag, da spottet jeg en Sub 14060, en sub 16613, En Seiko Ananta av et eller annet slag.

På søndag spottet jeg en 16613 på en kar på Farris Bad under frokosten, spottet også en med en stor Breitling under samme frokost.
 
Spottet en drøss Rolex på Villa Malla i går. Sub, kermit og expII

En som skilte seg ut i mengden derimot var en TT Datejust med diamantbezel. Den så kliss ny ut, og kledde fruen svært godt!

rolex-lady-datejust-36mm-watch-5.jpg

(til venstre i bildet)
 
Dame med hvitskivet SS daytona i Uranienborgveien nå. Flott dameklokke.
 
Var og handlet ny dress på The Player i stortingsgata istad, og spottet en Datejust på en av de som jobbet der:) Kan varmt anbefale den butikken, meget god service!
 
spottet en Gammel mann (type 80 pluss) med en helsvart IWC big pilot (top gun?). Altfor stor for hans lanke, men han trenger vel stor klokke for å se hva den er da...... Mer fasinert av mixen enn klokken, men morsomt lell
 
Satt på Dickens i Bergen idag.. Da gikk det en dresskledd mann forbi med en IWC-pose. Skulle gjerne sett innholdet.
 
Så ikke helt hva Jens Stoltenberg hadde på seg idag når jeg møtte han bærende på en vaskemaskin, men den ligner veldig på den han har på her:

Jens+Stoltenberg+01.jpg



Bodyguarden hans hadde i hvertfall en ganske fet G-shock