Klokkespotting

Spotta en Breitling Navitimer på en kar som var med på å lage kaos på ring3 i går ettermiddag da han synes det passet bra å skrive skademelding i midterste felt rett etter ryenkrysset. Jeg liker klokka di, men den skademeldinga kunne du skrevet på vegskuldern;)
 
Hos Bjerke

1F4D1FE0-2A00-45CC-AB26-8788A1A8E5F5-9130-00000B62923FD043_zpsfbb24f6c.jpg
 
Spotting å spotting, overhørte en landsmann (stekare) snakke jobb i telefon på Aler Brygge:
"Här finns potential i alla fall. Såg att han hade en Rolex på armen för minst 80 papp"

... og vi vet jo alle at Rolex means business.
Men så tenker jeg, 80 laken. TT Sub? Ingen av stålmodellene i hvert fall.
 
Spotting å spotting, overhørte en landsmann (stekare) snakke jobb i telefon på Aler Brygge:
"Här finns potential i alla fall. Såg att han hade en Rolex på armen för minst 80 papp"

... og vi vet jo alle at Rolex means business.
Men så tenker jeg, 80 laken. TT Sub? Ingen av stålmodellene i hvert fall.

Yacht-master, Daytona eller DSSD ligger vel i sjiktet i stål, men om han ikke har peiling på klokker selv kan det like gjerne være en gammel TT DJ.

Artig uansett :)
 
Spottet en av Oslo's originale på Kiellandsplass med en pulsklokke på hvert ben. Aner virkelig ikke nytten, men artig å se.:D
 
Redigert:
Spottet en Rolex Submariner 116610LN på en yngre herre på Sørlandsekspressen på mandag. Vi gikk begge av i Lillesand, men jeg glemte helt å spørre:( Bussen var over en time forsinket og jeg stresset videre så jeg slapp å kjøre båt i styrt regnet:p Tok ett bilde, men da hadde klokken akkurat sneket seg oppunder skjorteermet:(
 
I går så vi "Tilbake til Fremtiden". Vi begynte med nummer 1, og endte opp med både 2 og 3.

Michael J. Fox har der en typisk 80'taller; Casio med kalkulator. Modellen med alle knappene på toppen av kassen. Virkelig noe tøft som jeg ønsket meg på slutten av 70-tallet. Masse fine knapper å trykke på.
De har ikke kommet tilbake?

:cool:
 
Helgull sub med hvit sertiskive på mann med ca 140 fot yacht her idag.
Samtlige av ungene hans hadde fått laser.... Deilig.... Grønne... Laserlys...