Klokkespotting

Så ut som det var en heuer på Nato på den svært sympatiske mannen som hjalp meg på løvenskioldbanen i dag.
 
"Modellene" til Dressmann har plutselig skjønt seg på klokker! :)

mapWlSg.jpg


(SKX007j)
 
Redigert:
Var en liten tur på Nikki Beach for noen dager siden, der var det mye snacks! Lite bilder, men det gikk mye i Rolex, AP, Hublot og PAM



Blant annet sportet DJ'en en AP ROO av noe slag
 
Entropy skrev:
Herremann i sin beste alder vurderte idag nye range Rover sport mens jeg var i samme butikk. På armen satt en rosegold hublot big bang chrono.
Det må definitivt være @Hopalong du så , er ikke han RR-mann på sin hals? Og klokken er vel sikkert noe han har i boksen et sted.



;)

Hehe. Den dagen jeg får bestemme, vil potensielle RR-kunder som møter opp med en gull BB chrono på armen bli sendt hjem i en Chrysler PT Cruiser.
 
Redigert av en moderator:
Hehe. Den dagen jeg får bestemme, vil potensielle RR-kunder som møter opp med en gull BB chrono på armen bli sendt hjem i en Chrysler PT Cruiser.

"Er den klokken fra dette milleniet? Da kan jeg dessverre ikke selge deg denne Range Roveren".
 
Nei @Tagliano, bildet er fra Ibiza, åpnet i år. Veldig fint, men ikke helt St. Tropez takter over festingen, enda(noe som er godt for lommeboken)!
Synes det er litt dumt at Marbella ikke har basseng, og skal man ta den helt ut er jo OC kanskje enda villere, og desto mer harry! :cool:
 
Redigert av en moderator:
Hehe. Den dagen jeg får bestemme, vil potensielle RR-kunder som møter opp med en gull BB chrono på armen bli sendt hjem i en Chrysler PT Cruiser.

Ha ha! PT cruiser, ja, virkelig en face palm av en bil! Til og med verre enn Neon og den siste Ford Scorpio :)
 
20130722_195900_zps8a8a1e5c.jpg
spottet i cannes for et par uker siden på en danske. oysterquartz i helgull? Var rolex på skiva og quartz verk. Beklager dårlig bilde men måtte være kjapp ved mddagsbordet! :p
 
Var i Sverige en tur og så en pp nautilus i gull, to day/date i gull, en daytona i gull og en reverso på en halvtime. Måtte sette meg ned i 5 min etterpå og tenke over hva jeg hadde sett;) den pp-en satt på en eldre herremann med blå skjorte bakoverkjemnet grått halvlangt hår og passet fint til en noe yngre skjønnhet han hadde følge med:) personlig hadde jeg valgt klokka over skjønnheten;)