Klokkespotting

Hyggelig spot i dag. En 30år gammel airking med sjarmerende patina spottet på jobb i Moss. :) på en dame attpåtil.
 
2 kunder etter hverandre på jobb i dag. Den ene med en Aqua Terra hvit skive, og blå visere og den andre med en strøken TT turnograph.
 
Spottet en svart Panerai i kantina på Lysaker idag (kan det har vært PAM 505...?). Meget pen iallefall!
Noen her som føler seg spottet?
 
Føler meg jækli Business ... jeg mener Plus ... på første visitt i SAS' domestic lounge.
Spotter sort Rolex GMT-c og ellers et godt tilbud med frukt, grøt, kaffe, vin å pils :)
 
Spottet helgull Rolex gmt på fridays Aker brygge igår og date just lady med diamant skive + gull/stål date just på cc cowboys konsert i Lillestrøm
 
Spottet på T-banen "Linje-1" onsdag kveld, en voksen kar iført "båtantrekk" og en "TT" Yacht Master II. Dette er med sine 44mm en seriøs klump av et ur. Min egen 47mm Pam Radiomir, virket faktisk som et "frøkenur" i forhold.
 
PO på trikken i går. Han så ikke ut til å vie PAMen min en tanke, så sikkert ikke en her inne.
 
Spottebonanza på jobb i dag. Ikke mindre enn 3 speedmastere, deriblant en 50th ann. i hvitt gull, pluss en Aqua Terra 38mm med hvit skive.
 
Spotta en Ulysse Nardin Marine Diver på flyet i går. Artig sak faktisk. Jeg er villig til å overse Popeye-ankeret de putter overalt
 
Ganske sikker på at John Mayer hadde på seg sin 5164 aquanaut travel time på gårsdagens konsert.
 
Velkledd herremann i en Porche 911 Targa 4 spottet med Rolex GMT Pepsi nå nettopp på Shell Brakerøya i Drammen. Kul klokke, og kul bil :)
 
Svært pen AP gull dressklokke, så rimelig vintage ut, på svenske under Tyskland-Portugal i går. Observert på Crossfire i Luxembourg, nordisk sportspub av den lett slitne typen. Lurer på hva den klokken var verdt.
 
Er i Paris for øyeblikket, og her er det Rolex overalt! En fyr og dama hans me hver sin Sub på nabobordet på Bistrotters i går. Hennes var av Hulk-typen.

Spiste lunsj i dag ved siden av to damer. Datejust på hun ene og airking på hun andre.

Så gikk jeg nettopp forbi en brite med en Yachtmaster.

Mange lekre klokkebutikker her. Tok noen bilder som jeg tenkte å slenge ut når jeg kommer hjem!
 
VM spotting! Forged Carbon diver på spanska bänken. Hela laget fick ju en efter em 2012.

Tvivlar starkt på spanska fotbollsförbundet ger bort några klockor efter VM ;);) :) :)
 
Redigert:
Hva var det del Bosque hadde på seg? Så litt sært men dyrt ut, men jeg klarte ikke å finne ut hva det var.