Klokkespotting

Var en tur på polet på Ullevål forrige onsdag, og handlet flott.
En særs hyggelig ansatt kommenterte min 114060, og jeg kunne gledelig gjengjelde komplimentet.
Jeg fikk ikke sett skikkelig, men jeg tror det var en coke på jubilee.

Et par dager senere så jeg en meget fin dame på frogner med en Sub, ukjent benevnelse- den ser virkelig bra ut på damer også!

For et par dager siden ble jeg spottet på Ringen t-bane. En kar på min alder, 30ish, hadde sin sub, og jeg min :)

Ganske grei spotting på Kontraskjæret for tida, med mye folk og korte ermer. Plukka opp en Sub-C, en blåskivet helson, de sedvanlige to-tre POene (Det sies ofte at "alle" har Sub, men syns dere ikke at PO er vanligere i gatebildet?) og en radiomir i går.

Burlington arcade - tidligere idag.

Særiøst utvalg i London :mrgreen:
aa576022f84ec624a1e079018b7509c2_zps452fd2d6.jpg
[/IMG]

bc2b2d580c7b066a6c32e8d640d64e43_zpsd99e6543.jpg
[/IMG]

332d864e994cc81a36c8d1e57c133623_zps810bf9f5.jpg
[/IMG]

53d4932d16b5bad8bb2c5abce35ce3e3_zps4f4b0ac4.jpg
[/IMG]

Spottorama i Nice, Cannes og Monaco siste uken. Mistet tellingen på Rolexene ganske fort, men noen spesielle klokker bet man seg jo fast i. Ungt par med matchende Richard Mille divers, Patek Philippe Nautilus Traveltime, Patek Philippe 5124G og en African Dictator aka "gaytona" ute i det fri. Sistnevnte er en klokke som gjør overraskende mye ut av seg :rolleyes:

Spottorama i Nice, Cannes og Monaco siste uken. Mistet tellingen på Rolexene ganske fort, men noen spesielle klokker bet man seg jo fast i. Ungt par med matchende Richard Mille divers, Patek Philippe Nautilus Traveltime, Patek Philippe 5124G og en African Dictator aka "gaytona" ute i det fri. Sistnevnte er en klokke som gjør overraskende mye ut av seg :rolleyes:

hehe, var der selv for et par dager siden og kan si meg enig i Rolexene! :mrgreen:

Det jeg forøvrig la merke til på en ung og bra kledd herremann som satt på en benk ved strand promonaden i Cannes, var et rålekkert Hublot UR ( virkelig svak for Hublot :eek: ) Gjennkjente ikke hvilken modell men flott var det ihvertfall :D

Perlet Skeleton Chrono på velledd kunde i dag.

Perrelet_SkeletonChrono_4.jpg

Illustrasjonsbilde

Helt vanvittig fin IRL, men aldri noe jeg kna se for meg at jeg kommer til å eie.

hehe, var der selv for et par dager siden og kan si meg enig i Rolexene! :mrgreen:

Det jeg forøvrig la merke til på en ung og bra kledd herremann som satt på en benk ved strand promonaden i Cannes, var et rålekkert Hublot UR ( virkelig svak for Hublot :eek: ) Gjennkjente ikke hvilken modell men flott var det ihvertfall :D

Hehe, må nok si meg enig. Hublot har utvilsomt en del pent, spesielt svak for Classic Fusion serien. Bare synd med urverkene.