Klokkespotting

Mange spottet idag...

Var på "verdens kuleste dag"på Akershus festning, og det er helt tydelig at nordmenn har fått opp øynene for fine ur :)
Jeg spottet følgende:
AP ROO Panda med sort rem og gule sømmer (tilsvarende den som følger med bumble bee), JLC Master compressor geographic, JLC Extreme world chronograph, 116610LV og LN, Lady Datejust i alle 3 valører (gull, g/s og stål), Yachtmaster, Explorer 1. I tilegg så jeg en "haug" av Breitlinger(3 stk) og Omegaer (4 stk).

Arrangementet var sånn passe, klokkespottingen desto bedre!

Etterpå så jeg også en søt frøken med nesten ny g/s gmt2 på Steen og Strøm.
 
Redigert:
Bryllup i Sverige i helga, og spotter en IWC Seven days på svigerfetter(?). Absolutt en drømmeklokke!
 
328867ED-C5EF-421C-9EF5-C99F9E38BF6D_zpsjxkkezgq.jpg
nattspotting på legevakten
 
Tag Heuer Kirium chrono på mann på TV-boden, Svinesund! Etter ØRTEN forsøk har vi endelig fått ordentlig lyd i Saab'en (2010 9-3). Makan til kronglete konstruksjon på bil - grrrr :( Men, nå er en Focal 12' på plass og alt fungerer strøkent! I hvert fall foreløpig da... :mrgreen:
 
På vgtv er det ett 3 minutters langt intervju med sig hansen, har sett han med en grusom klokke i deadliest catch men nå ser det ut til at han har fått noe finere på armen, klarer ikke helt å se hvilken klokke det er men ser ut som en eller annen helgull rolex av noe slag! Noen her som tar den?
 
På vgtv er det ett 3 minutters langt intervju med sig hansen, har sett han med en grusom klokke i deadliest catch men nå ser det ut til at han har fått noe finere på armen, klarer ikke helt å se hvilken klokke det er men ser ut som en eller annen helgull rolex av noe slag! Noen her som tar den?

Helgull Daytona tror jeg!?:confused: