Klokkespotting

Rolex Daytona på Petter Solberg i World Rallycross Championship på viasat motor.
 
Sort Rolex Explorer II med jubilee lenke på Rema Frysja. Spenstig kombo. Såpass sært at jeg tenker det burde være noen her inne?
 
Spottet et par pene ur på Bastøfosen i dag; Breitling Super Avenger på en fyr i 20-30 årene og en Rolex Sub i Stål med gull i midten på lenka på en herremann 60+ tenker jeg. Sistnevnte er jeg forøvrig rimelig sikker på var bak oss i bilkøen også - tror han kjørte noe som lignet på en Mercedes AMG Cab :) Lekre klokker og superpen bil!
 
Spottet en Rolex GMT og en Panerai (av noe slag) på The Broker igår kveld. Pene klokker, begge to!
 
PAM024 (?) eller PAM199 (?) på en av Price brødrene på "Munter mat" på NRK 1.
Flott ur og bra program.
 
Spottet en ikke ukjent teppehandler på bussen ved Nationalteateret. DJ i gull/stål på armen.
 
Jeg passerte en røykende Panerai eier på fortauet uten for Fru Lyng, Dagbladet, på Professor Aschehougs plass, da jeg gikk mot Oslo Tinghus i går ca klokken 14:45
Så ut som en 1950 kasse og custom skinnreim...

Noen her?
 
Sovende dame med Seiko SKX175 "Pepsi" på skinn-NATO på Dal-toget i morges. Tøff kombo for ei dame kledd i hvit skjorte og drakt!
 
Spottet akkurat en Breitling Navitimer "tourbillon" på en av byggelederne på prosjektet jeg sitter på. :rolleyes: Vi får se ila. byggeprosjektet om jeg kommenterer klokken hans og påpeker at denne er fake eller lar være for å opprettholde en god tone. :D
 
Legoland DK

Så et og annet da vi var i Legoland. Det er jo nær sagt folk fra hele verden der. Blant annet en småsur tyrker i legobutikken, med en Yachtmaster II i SS eller hvitt gull. Jeg aner ikke. Den var rimelig svær til å være Rolex, fet klokke;)
Så også noe jeg tror var en Frank Muller i gull med brun rem. Noen herfra? Synes å ha sett lignende på et eller annet bilde her inne...
Samt div. Omega, Sub, Breitling etc.
 
Spottet en eldre herremann i blå dress på St. Olavsplass litt før to-tiden idag med en hulk på armen. Sprek kombinasjon! Noen her?
 
Er det, ja det er: Daytona Rainbow. Eller en dårlig replica. Har ikke sett Daytona Rainbow med hvit skive før.
01_264.jpg

http://www.vg.no/nyheter/meninger/doedens-merker/a/23274384/
 
Festningen restaurant i Oslo i kveld.

Nabo bordet besto av en samling "advokater/meglere". En hadde en 47mm Panerai Radiomir, en annen hadde en AP RO. Skimtet at flere av de andre, også hadde noe som kunne være interessant, men disse var for godt gjemt under mansjettene.
 
Blank og fin Rolex sub (ikke fått sett nærmere på hvilken modell enda) på eier av grønn Porsche 911 på Rudskogen. Nice bil..... :mrgreen: