Klokkespotting

På flyet fra Malaga i går: PP 5980, 16610 og 16710 Pepsi his&hers på et par, samt Datejust tuxedo dial
 
@Golfballen, Om jeg ikke tar helt feil er det Fredrik Ringe med selskap av en av våre ansatte og sikkert mange flere som jeg ikke kjenner til :) Fredrik er forøvrig en klokke "elsker" han også(Uten at jeg kjenner han personlig!) ;)

Ser jo at dette er tusen år siden, MEN det er en Perpertual Date med sort skive og Diamanter dere skimter. Det er min forlovede sin ;)

Ellers så har ikke jeg bidratt med så mye annet enn fruen på denne filmen. Magne som er ansvarlig for greiene er en god venn av meg :)
 
Redigert av en moderator:
Tim Howard med Panerai etter 3:40 i NBCs Premier League Promo. (men se hele)

[video=youtube;iRqypM7jb5Y]https://www.youtube.com/watch?v=iRqypM7jb5Y[/video]
 
På vei hjem fra jobben her om dagen satte det seg en kar tverrs ovenfor meg på T-banen. Han hadde en Nautilus 5711

Så har jeg sett noen Omega. En PO og 2 Seamaster Pro
 
Spottet en vintage sub med fantastisk plexi under forelesning i dag. Kommenterte klokken og det viste seg å være en Tudor Sub han hadde fått av faren sin. Ikke en smule klokke interessert og ikke litt interessert i å vise meg den.
 
Spottet en Jorg Hysek på et Porsche treff på Biri nå på onsdag. utrolig kul klokke og morsomt med noe annerledes. Tok ikke mot til meg med å spørre om å få sett nærmere på den. De har nemlig gjort en greie av at jeg er WIS, så ville ikke helle bensin på bålet:p
 
På møte jobb for en time siden...

Breitling Colt m/diamanter på kvinnelig jurist og IWC Mark XVI på møteleder :)
 
Meget hyggelig kar i skobutikk i Bergen som spottet min Tudor sub. Bar selv en fin 116610. Hadde en liten hyggelig klokkeprat.
 
En tysker som hadde røykepause

Passerte en tysker som jobber som underleverandør for en IT leverandør. Han hadde en gmt med blå/svart bezel. Kommenterte klokka, hvorpå det utviklet seg til en fin klokkeprat. Endte med litt tafsing fra hans side. Selvfølgelig klokkerelatert tafsing.