Klokkespotting

Det jeg antar er en helgull Rolex Datejust på Erik Diesen i et reisebrev fra Tokyo i '87
(Det vistes tydeligere på tven)

 
Innehaver av spisested i Port au Prince med Seiko Orange Monster på matchende oransje gummireim. Jeg er ingen dyktig klokkespotter, samt at han gikk fort forbi på litt avstand, så jeg fikk ikke med meg hvilken utgave det var. Har en selv (4r36-01j0), så jeg burde strengt tatt spottet litt bedre :)
 
Rolex gmt II, sub og ett pr seamastere i havneområdet i Strømstad i helgen, og en stål daytona på Norwegian outlet i dag.
 
Spottet en Rolex GMT Master II BLNR på flytoget i dag. Gjorde et forsøk på å ta bilde og dette ble resultatet:

5B64953B-67E0-4A7E-821D-D9EFD426C7BE_zpsyuxnpn9i.jpg
 
I skrivende stund er det observert en kvinne med tt datejust 28mm og en kar oppe i årene med en vintage omega constellation pie pan på toget fra Oslo til Tønsberg
 
Så en pen dame i andre halvdel av tyveårene på Munchies burgersjappe ved Torggata i Oslo med det som så ut som en Datejust 2 med fluted bezel. Ble litt forelska der og da, men tok burgern min og gikk. (Kan forøvrig anbefale Munchies)