Etter fire raske dager i Rapollo, Italia har jeg fått spottet godt fra meg for uken. På avreisedagen ble det spottet en blå Planet ocean GMT på sas loungen på gardemoen. I Rapollo ble det sett hele(hold dere fast):
1 sort planet ocean, 1 omega deVille hour vision, 1 sort Rolex gmt, 2 sub(begge sorte, en date og en no-date) 3 ss datejust (alle jubilee), en milgauss 116400GVB, en vintage daytona med sort skive, en explorer 2 polar, en snerten frøken med en explorer 2 med sort skive og en pepsi gmt på samme bord.
På returen til Oslo ble det sett en sub no-date og en sea-dweller på Genoa flyplass. Skulle gjerne fått tatt noen bilder, men ettersom jeg er på en reservemobil om dagen ble det vanskelig å få gjennomført. Den skyhøye Rolex faktoren lar seg nok forklare av kun 2 klokkebutikker i Rapollo, hvor den ene var en Rolex butikk. Til min store fortvilelse så jeg faktisk ikke en eneste Panerai, som var en stor skuffelse tatt i betraktning hvilket land jeg faktisk var i. Alt i alt har italienerne god klokkesmak.