Klokkespotting

Neida. Det var en gammel vennine fra ungdomsskolen som jeg ikke hadde sett på noen år. Er forresten veldig mye annet spennende å se på håndledd her i singapore. Så en JLC navy seals diver alarm idag på en kvinne og noe som så ut som en helgull hublot på en sjåfør bak rattet på en ferrari idag. Mange kule biler i nabolaget her. Skal få tatt noen bilder i løpet av uken

Utrolig mye fakes der nede også. JLC,AP, Panerai, Patek,Hublot osv. er faktisk ganske vanskelig å spotte som fake om du ikke får holde i uret å se skikkelig på det.

Regards :)
AW
 
Arnold fornekter seg ikke...

2431710-8525222-thumbnail.jpg

PAM 341 60mm:eek:
 
Også drikker han VOSS vann, godt norge også blir representert av denne kjernekaren.
 
Hva er det Gamst Pedersen har her da?

646x270.jpg


Kan se ut som en AP ROO Volcano i gull, men finnes de i gull? Eller er det en av Hublots uendelig mange Limited Editions?
 
Musikkvideoregissør Ray Kay deltar på Lydverket akkurat nå med en Bruvik White. Dagens tema er "produktplassering". Artig. ;)
 
Hva er det Gamst Pedersen har her da?

Kan se ut som en AP ROO Volcano i gull, men finnes de i gull? Eller er det en av Hublots uendelig mange Limited Editions?

Nei, det er uten tvil en Offshore, men jeg har aldri sett Volcano i gull. Nå finnes det jo rimelig mange limiterte versjoner av denne også...
 
Spottet denne på Finken. (4-stjerners reise på tvNorge)

breitling_emergency_yellow_4.jpg


Må si jeg ble litt små-stolt at jeg i det hele tatt hadde en mistanke om hvilket ur det var. :cool:

Noen som vet om jeg tippet riktig?
 
Gamst'n sin Volcano er i "vanlig" stål. Var så uheldig å se ham i sommer under fotball-VM på kontraskjæret.
 
Ser ut som om John Arne Riise har på seg en Breitling Chronomat i dagens Dagbladet.

Satt forresten på flyplassen i Aberdeen idag og spottet:
Rolex GMT "pepsi" på en eldre dresskledd herremann.:)
Panerai Luminor Marina på en yngre dresskledd herremann.:D
Panerai Submersible på en annen yngre dresskledd herremann. Det funka bra det også.:p
 
Coke GMT Master (II?) på Kulinarisk Akademi i går og
PAM diver av ett eller annet slag på Gardermoen
Noen ser vel hvilken Panerei (PAM modellnummerene er ikke min sterke side) ut i fra dette bildet jeg sneik meg til å ta..hehe
5059289154_452a0bccdf_o.jpg
 
Coke GMT Master (II?) på Kulinarisk Akademi i går og
PAM diver av ett eller annet slag på Gardermoen
Noen ser vel hvilken Panerei (PAM modellnummerene er ikke min sterke side) ut i fra dette bildet jeg sneik meg til å ta..hehe
5059289154_452a0bccdf_o.jpg

PAM 104...var det på fredag ??...:)
 
Litt som å ta bilder av jenter på stranden, bare at dette er lovlig. Samtidig som det også gleder:)