G
Spotet nettopp den legendariske Rolex scenen i Goldfinger på TV3
Men spørsmålet er...hva var klokka??
UTEN å jukse
Men spørsmålet er...hva var klokka??
UTEN å jukse
Men den var jo ca. 00.20
.....
Av de gangene jeg daglig ser på min egen klokke er bare 5% for å få med seg hva klokka faktisk er.
....
Rolex Datejust på medstudent idag. Dog en gutt
Var en tur i banken forrige dagen, og foran meg i køen sto det ei jente/dame +/- 30, med en gull og stål Daytona. Tenkte fake med det første, men dama var veldig moteriktig, vesken var sikkert av et eller annet fashion merke, ut av vesken kom en litt stor lommebok variant i luis vuitton, og ut av den igjen godt over 100`som skulle settes inn på konto. Må innrømme at jeg gjorde litt store øyne, ei ung, pen jente med så mye cash i veska.
Hva er problemet med at en gutt bruker DJ. 36mm DJ er klokken for menn med stor M
Regards
AW
Var en tur i banken forrige dagen, og foran meg i køen sto det ei jente/dame +/- 30, med en gull og stål Daytona. Tenkte fake med det første, men dama var veldig moteriktig, vesken var sikkert av et eller annet fashion merke, ut av vesken kom en litt stor lommebok variant i luis vuitton, og ut av den igjen godt over 100`som skulle settes inn på konto. Må innrømme at jeg gjorde litt store øyne, ei ung, pen jente med så mye cash i veska.
Middag med en vennine og hennes foreldre ikveld. Følte meg rimelig "underdressed" der jeg satt med min breitling SO Steelfish... Far satt med helgull yacht master, mor og datter med hver sin TT datejust. Viste seg at faren hadde flere klokker enn han klarte å telle på 4 hender og at yacht masteren var favoritten etter comex suben sin
Alt i alt en veldig hyggelig kveld!
Har vurdert om jeg skal gifte meg med henne.. neida...eller jo. Time will show!