Klokkespotting

Spotta en fin submariner på James Clark i helgen. Kom i prat med fyren. Viste seg at han var like "klokkenerd" som meg :) Jeg hadde på en Tag Heuer da. Kanskje han er her på forumet?
 
Iwc på toget til spikkestad nå 17.13!
Noen her?
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    121,4 KB · Visninger: 182
Mitt første forsøk på snikfotografering. Litt skremmende, kanskje særlig fordi det foregikk i Camorraland, på flyplassen i Napoli. Men jeg slår meg tilfreds for brystet og understreker at bildet er adskillig skarpere enn gjennomsnittet i denne tråden.

image.jpeg
 
Mitt første forsøk på snikfotografering. Litt skremmende, kanskje særlig fordi det foregikk i Camorraland, på flyplassen i Napoli. Men jeg slår meg tilfreds for brystet og understreker at bildet er adskillig skarpere enn gjennomsnittet i denne tråden.

Vis vedlegg 9749

En mann man helst stiller seg foran i sikkerhetskontrollen...
 
Mitt første forsøk på snikfotografering. Litt skremmende, kanskje særlig fordi det foregikk i Camorraland, på flyplassen i Napoli. Men jeg slår meg tilfreds for brystet og understreker at bildet er adskillig skarpere enn gjennomsnittet i denne tråden.

Vis vedlegg 9749
Respekt!
Det hadde ikke jeg turt!
God ferie, jeg kommer etter om 3 uker.
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
image.jpeg


Spottet en 16710 med sort bezel i burgerkø i Dyreparken. Tenkte med en gang at dette var et perfekt sted å snike til seg et foto av spottingen. Tok dette bildet og var veldig fornøyd med fangsten, helt til jeg snudde meg og fikk tidenes merkeligste blikk fra ei mor som stod bak meg køen.
Jaja, man har da funnet ut at tidssonen har såpass innvirkning at man er villig til å framstå som retardert i burgerkøen foran masse mennesker:)
 
Cavendish er en strålende kar, han ga en IWC Portugese til hver av syklistene på VM-laget deres i København. David Millar ble frastjålet den ene, den er såvidt jeg vet ikke funnet igjen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen