Klokkespotting

Spottet en bestefar med helgull Daytona i Kristiansand i dag!
48E31F5F-0E83-4B6F-8C93-6E4D2F01D536_zpsstgohb29.jpg

Har aldri fått inntrykk av at @Klokkegutten er en bestefar, ta det som et kompliment;) Skjønner at aliaset ditt er for å lure oss trill rundto_O Flott klokke du har! Jeg kan ikke fatte å begripe annet enn at Daytona i gull er verdens mest attraktive klokke:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle og Klokkegutt
Har aldri fått inntrykk av at @Klokkegutten er en bestefar, ta det som et kompliment;) Skjønner at aliaset ditt er for å lure oss trill rundto_O Flott klokke du har! Jeg kan ikke fatte å begripe annet enn at Daytona i gull er verdens mest attraktive klokke:D

Det var et trivelig kompliment :cool: Dessverre hverken min klokke eller meg - kjører brun reim på Daytonaen med hvit skive...

Men selvfølgelig enig med deg, Daytona gull gjør livet et par hakk hyggeligere :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Genta
Ulysse Nardin Maxi Marine i helgull på en kar her på flyplassen. Måtte se to ganger, litt uvanlig klokke. Ellers ser jeg folk går med Rolex, Breitling og Omega.

Hublot King Power i nabosetet på flyet. Og en ganske pen Seiko automatisk bak oss.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Bernhard Tødenes
I dag har jeg sett audemar pique consept for første gang. Godt voksen mann med oppdollet kone med TT Rolex GMT. Ikke helt situasjonen å ta foto
Ellers er det mye Rolex og AP å se her på Amalfikysten.
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz og Gubben11