Klokkespotting

En kunde som plukket med seg et kostbart landeveishjulsett i sjappa der jeg jobber.
Meg: Er det en 5712?
Han: Det stemmer.
Meg: Artig å se en slik i rosé.
Han: Ikke så rart da den kom i år.

Huh? 5712 i rose har da vært i sortimentet noen år? Med rem?
 
Mest imponert av at du fortsatt har klokken, etter å ha feriert i nærheten av Napoli :eek:

Usympatisk fyr, jeg snakket også med ham. Han hadde mye mer i safen sa han, men da måtte jeg først fortelle ham hva jeg var ute etter.

Den gode klokkenyheten i Capri er at det er en kliss ny butikk der, Restivo, med god plass og stort utvalg, hvor de ansatte er noe av det mest forekommende jeg har vært borti. (Reverso- og AP-bildene er derfra). Vi var inne bare for å se, og fikk streng beskjed om å bare si fra om det var noe vi ville prøve. Kona ville se på en strutsereverso, siden hennes egen Reverso er SS. Vi la ikke skjul på at hun allerede hadde en Reverso, men de insisterte på at hun måtte prøve likevel, så hun kunne se om hun likte den på. Vi ble i det hele tatt behandlet som kongelige.
Pass på å sjekke ut Restivo, @Gin, hvis du ikke allerede har vært der. Den ligger i Via Camerelle. Diverse Panerai innerst til venstre, der burde det være noe for deg ...

Legg merke til nabobutikken til høyre, toppen av smakløshet; Capri Watch ...

Restivo.jpg


Reverso.jpg

Beklager litt treig respons her.
Vi spiser oss opp gjennom Amalfi kysten med stopp på små 4-5 stjernes hoteller, kjent for god mat og spetakulær utsikt, men dessverre dårlige på Wifi. Når Edge og 3g ellers gjelder, så blir det lite tid på sonen.

Har nå 2 netter igjen i Masalubrense, før 3 netter i Sorento. Flytter så over til Capri for noen dager. Ser ut som om det da blir litt interessant "vindus shopping", hos de lokale urbutikkene:)
Vi unngikk selve Napoli, så det føltes trygt å flashe en Pam her. Tok inn på et lite sted med kun 8 rom, nesten oppe ved Vesuv - fantastisk mat, beliggenhet og utsikt.
Det var bla. en av guidene på Vesuv, som selv bar en Breitling, som ga den hyggelige honør til min Pam.
Ellers har det så langt vært lite å spotte her nede:(
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
Nordmann med stort hel-skjegg og helgull Sub, akkurat nå på Grand Hotel Riviera i Sorrento - noen her?

Ellers er 2 Pam spottet idag under frokosten, men jeg har dessverre ikke baller nok, til å møte familens mobbing om jeg prøver å ta et bilde. o_O
 
Spottet et og annet pene uret på matfestivalen i Trondheim nå i ettermiddag, men dessverre mest apple og andre elektroniske klokker. Så et som lignet på en 116613LB(?) Ikke godt å si på avstand. En Breitling Navitimer av noe slag. Den jeg fikk sett tydeligst var en 16710 coke! Var på nippet til å kommentere, men holdt det i meg. Skjønner virkelig fasinasjonen din for dette uret @Loevhagen Det så virkelig lekkert ut, ute i felten;)
 
Spottet et og annet pene uret på matfestivalen i Trondheim nå i ettermiddag, men dessverre mest apple og andre elektroniske klokker. Så et som lignet på en 116613LB(?) Ikke godt å si på avstand. En Breitling Navitimer av noe slag. Den jeg fikk sett tydeligst var en 16710 coke! Var på nippet til å kommentere, men holdt det i meg. Skjønner virkelig fasinasjonen din for dette uret @Loevhagen Det så virkelig lekkert ut, ute i felten;)

Jeg var der med 116613, men du så kanskje eier også?
 
I Puerto Banus: Divetede Nautiluser i ulike utgaver, 5164 (Dritfet), ekstremt mange Sub TT, diverse Daytona (men ingen andre 116500 :D), stål Suber, div Hublot, diverse datejust, flere 15300 rose på sort rem både hvit og sort skive, noen få Panerai, Breitling, Planet Ocean... :) Og en DD 36 i gult gull med hvit skive. Fantastisk kul på solbrun lanke.
 
Så en fin 1675 med pepsi-bezel på vei opp til Aksla i Ålesund, dessverre ikke tid til bilde i farten.