Klokkespotting

Så dere prøvde ikke disse på armen?
image-jpeg.10926

Restivo hadde mye spennende i vinduene. Vi tok dessverre ikke turen innom butikken.

Selgeren hos Virginia Capri var hyggelig nok når jeg henviste til en vintage SM300 de hadde på IG-kontoen.
http://www.tidssonen.no/forum/threads/drømmere.6862/page-142#post-541474
Var innom Restivo og kikket på Panerai, dessverre ikke så mange interessante modeller. Men selge det ville de, gjerne med gode rabatter:)
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
Dette er vel antakelig i strid med Trådens intensjon ettersom det dreier seg om spotting av manglende klokke. Uansett; Hvor er det blitt av Erik Thorstvedts Datejust i gult gull? Jeg ser han fortsatt har skille etter den, men selve klokken mangler. Mystisk. Tidligere har han hatt den på til alt, inkl keepertrening o.l. Lot han den være hjemme før han dro til Rio? Har han blitt del av kriminalstatistikken i Brasil?
 
Bra frokost på hotellet på Capri i dag, dessverre ikke bilder - tror min datter hadde tiltet om hun så meg ta bilder av andres ur, hun klarer knapt å akseptere at jeg tar bilder av mine egne:D
Frokost spotten var:
1 x Sub.
1 x DJ2 i Rolexor.
1 x AP Roo med hvit gummirem = skikkelig "pimp watch".
Føler kanskje at min egen 47mm Pam blir oppfattet som litt "harry" her nede?
 
PS, tror jeg faktisk hadde følt meg enda mer "harry" og "wannabe" med en BLNR eller en tilårskommen helgull Rolex :D

Når du i kveld sitter på torget med en liten Negroni og ser på de andre påfuglene kommer du til å endre mening... :D
Helgull passer bedre inn enn 47 mm militærutstyr:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
PS, tror jeg faktisk hadde følt meg enda mer "harry" og "wannabe" med en BLNR eller en tilårskommen helgull Rolex :D
Høh!
Jeg (også kalt Sir ved flere anledninger) har aldri fått så bra service i sydlige strøk noen gang, enn med helgull Daytona.

Nei, vent litt .. ikke fra han i fakesjappa, som mente jeg arbeidet for Rolex da jeg studerte et par "Daytona" og en "D-Blue" :D
 
Ser ut som en gullsub på Mike Krzyzewski, treneren til det amerikanske basketballaget.
8XatDnE.png


Dukket opp en mulighet for et mye bedre bilde men da var jeg akkurat for treig på print screen knappen.
 
Redigert: