Klokkespotting

Sikkert greit med et avbrekk fra kompliserte Patek og vintage Rolex for mr. Mayer ;)
REF. 26516PT.ZZ.1220PT.01 Ultra thin tourbillion i platina med skinnende bezel :cool:
Snapseed.jpg
 
Akkurat nå i Olsenbanden på tv2 humor... Jeg rakk ikke få med med hvilken, men Benny har på seg en Enicar av noe slag
 
Har aldri holdt en nautilus før, men etter det jeg hører om finish og lenke kjente jeg det ila kun kort tid, selv med uante mengder alkohol innabords. Jeg måtte snu den, sekundviseren hadde en overraskende smooth gange. All tvil ble borte da jeg så baksiden.

Flere på festen kommenterte praten vår og "sier du at den er fake?!" kom inn fra siden da jeg anbefalte han å dra til Bjerke for å sende den på service siden vi var enige om at rotoren var seig.
Slemt eller morro å sende han til AD med fake?:p

Senere på kvelden innrømte han at den var fake og at han heldigvis ikke betalte 140k for den. Artig at for nøyaktig to år siden på samme fest traff jeg en ung kar med fake Hublot. Neste år satser jeg pengene på å finne en fake rolex.
Fakewatchbusta out:cool:
 
Redigert:
Tenk at disse ekstreme tilfeldighetene også indirekte setter meg i dårlig lys på ts.
Jeg må være ærlig og si at jeg hadde stilt samme spørsmål om du hadde postet samme bilde:p

Heldigvis er det to år til neste gang jeg drar tilbake til hjembygda... få det bort!!

Edit: Skitt!! Jeg glemte å fortelle det siste han sa, for en type.
Han vurderte å "blææste aill sparpængan på Rållex, men ska kjøp ein Invicta først, den svarte variant'n. Sånn ferr å kjenn om kvallitetn og filingen e rektig. Kjipt å blæst så my pæng åsså sett'n itj rætt på arma"

 
Redigert: