Klokkespotting

Edit: Skitt!! Jeg glemte å fortelle det siste han sa, for en type.
Han vurderte å "blææste aill sparpængan på Rållex, men ska kjøp ein Invicta først, den svarte variant'n. Sånn ferr å kjenn om kvallitetn og filingen e rektig. Kjipt å blæst så my pæng åsså sett'n itj rætt på arma"

Høres ut som en skikkelig luring, som trolig lurer mest seg selv, men og kanskje en del andre som ikke er så veldig bevandret i klokkeverden. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz
Har aldri holdt en nautilus før, men etter det jeg hører om finish og lenke kjente jeg det ila kun kort tid, selv med uante mengder alkohol innabords. Jeg måtte snu den, sekundviseren hadde en overraskende smooth gange. All tvil ble borte da jeg så baksiden.

Flere på festen kommentere praten vår og "sier du at den er fake?!" kom inn fra siden da jeg anbefalte han å dra til Bjerke for å sende den på service siden vi var enige om at rotoren var seig.
Slemt eller morro å sende han til AD med fake?:p

Senere på kvelden innrømte han at den var fake og at han heldigvis ikke betalte 140k for den. Artig at for nøyaktig to år siden på samme fest traff jeg en ung kar med fake Hublot. Neste år satser jeg pengene på å finne en fake rolex.
Fakewatchbusta out:cool:
Forsåvidt godt at dette ikke var "sant". MEN ... for en APE!! Fake ur og skryte av "hvor dyr den var" i tilegg!? Hadde fortjent en smekk. :mad:
 
Har aldri holdt en nautilus før, men etter det jeg hører om finish og lenke kjente jeg det ila kun kort tid, selv med uante mengder alkohol innabords. Jeg måtte snu den, sekundviseren hadde en overraskende smooth gange. All tvil ble borte da jeg så baksiden.

Flere på festen kommentere praten vår og "sier du at den er fake?!" kom inn fra siden da jeg anbefalte han å dra til Bjerke for å sende den på service siden vi var enige om at rotoren var seig.
Slemt eller morro å sende han til AD med fake?

Senere på kvelden innrømte han at den var fake og at han heldigvis ikke betalte 140k for den. Artig at for nøyaktig to år siden på samme fest traff jeg en ung kar med fake Hublot. Neste år satser jeg pengene på å finne en fake rolex.
Fakewatchbusta out:cool:
Forsåvidt godt at dette ikke var "sant". MEN ... for en APE!! Fake ur og skryte av "hvor dyr den var" i tilegg!? Hadde fortjent en smekk. :mad:

Enig.

Ser jo fake ut med en gang når man ser bak i urverket. Skryter av at den er ekte og betalte 140" er bare så teit.
 
Redigert:
http://www.dailymail.co.uk/sport/fo...n-time-Swansea-week-donning-40-timepiece.html

Mye snacks og mye rart blant PL-managerne! Men Mike Phelan sin klokke på hånden på illustrasjonsbildet er da virkelig ingen seadweller? Har forøvrig også sett Moyes med en AP 15300OR, så han er ihvertfall en flinkere klokkesamler enn han er manager:p

Alle som har en Omega PO ønsker seg innerst inne en Rolex Seadweller.;)

3BB038AA00000578-4071652-image-m-97_1482968729315.jpg
 
Ikke akkurat high-end, men høykvalitets nerdespotting da jeg identifiserte, men ikke fikk tatt bilde av, en Seiko SNZH51 "Glossy diver" med hvit skive på en tysker i gondolen på Hafjell. Pen klokke... Bilde rappet skamløst fra nett...

snzh51_3.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Nicolai
Fordommene dine bedrar deg @Loevhagen
Et litt skarpere øye ville spottet bla. to bokser TUBORG og 1,5l sprite heller enn Möet og Corona i bøtte på bordet.

Jeg må le av bildet dere har tegnet av min kveld på et noe fremmed vors. Jeg er sikker på at samtlige her ville ha hatt en like morro opplevelse med denne skikkelsen:p
 
Sikkert eiendomsmeglerparty.

Har faktisk en venn av meg som har meglerfester en til to ganger i året.
Ingen i den gjengen er meglere, men de klær no seg opp som meglere, drikker seg fulle mens de flasher fake klokker og vasker billig champagne.

Sånn som meglere stort sett gjør når de drikker, for det å være eiendomsmegler har lite med eiendomsmegling å gjøre ;)
 
Redigert:
Fordommene dine bedrar deg @Loevhagen
Et litt skarpere øye ville spottet bla. to bokser TUBORG og 1,5l sprite heller enn Möet og Corona i bøtte på bordet.

Jeg må le av bildet dere har tegnet av min kveld på et noe fremmed vors. Jeg er sikker på at samtlige her ville ha hatt en like morro opplevelse med denne skikkelsen:p

Hva slags fest / kveld var det? Består det av meglere og finansfolk?
 
  • Liker
Reaksjoner: siggen69
Å påstå at alle eidendomsmeglere bruker fake klokker, er antagelig like troverdig som å si at å gå med helgull Rålex er blodharry. Det er grunnlag i disse data til å påstå noe. :D
 
  • Liker
Reaksjoner: siggen69 og Rød
Har faktisk en venn av meg som har meglerfester en til to ganger i året.
Ingen i den gjengen er meglere, men de klær no seg opp som meglere, drikker seg fulle mens de flasher fake klokker og vasker billig champagne.

Sånn som meglere stort sett gjør når de drikker, for det å være eiendomsmegler har lite med eiendomsmegling å gjøre ;)


Hoi!
Stille i båten nå, noen her inne kan bli støtt...