Klokkespotting

Svenska kungafamiljen rockar daytona på SVT.
Paul Newman på Criss och 116520 på Madeleine.

IMG_9418.JPG
 
Såg en nydelig Speedmaster på jobb idag! Han finns på sonen kom vi fram till efter lite gott klockprat :)

Det var meg, og takker for veldig hyggelig klokkeprat, med første TS'r jeg har snakket med i det fri :) Heller aldri sett en SKX009 live før. Sørget for at nevøen min fikk 007 til 18 års dagen, men pepsi dial gjør seg veldig bra. Kul klokke :) Må få se Explorer'n neste gang om vi ses igjen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: 2stupidDogs
titta pappa.. hitta mammas iPhone å klokke på badet o_O:rolleyes:
Vis vedlegg 23411

En liten off topic här:

Upplevelsen ovan resulterade i att flickvännen placerade klockan lite högre upp på badet dagen efter. Detta resulterade i att klockan glömdes hemma på morgon. Yours truly satte självklart på ett par länkar och testade ut den över dagen.

Det intressanta uppstår dock när 2 åringen hämtas i bhg, hon ser på armen min och säger;

"Pappa har tatt mammas roljex :cool:. "
 
Fikk ikke sove i går, så jeg ble sittende å se en eller gammel film om noe agentgreier. Det villeste der var at fyren sprang rundt med ei vintageklokke og klarte sikkert å skrape opp plexiglasset noe helt forjævlig. Sikkert heller ikke så lurt å med noe radioaktivt på kroppen. Fyren likte tydeligvis klokka godt, siden han var mer interessert i den til tider enn damene med normal BMI.

collage_20170108132330023_20170108132815909.jpg