Klokkespotting

Kort sagt: "Han måtte ha seg en sånn klokke"
IMG_8335.JPG

Fra siste Harry Hole.
 
Har aldri lest noe av Nesbø, men om det der kvaliteten på det, så skal jeg heller ikke begynne. Virker som at han prøver å ta en Flemming, som er godt kjent for slike avsnitt fulle av i utgangspunktet ikke veldig nødvendige dype avhandlinger om alt mulig rart. Flemming gjør det bra, men selv da kan det være veldig travelt å lese bøkene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Har aldri lest noe av Nesbø, men om det der kvaliteten på det, så skal jeg heller ikke begynne. Virker som at han prøver å ta en Flemming, som er godt kjent for slike avsnitt fulle av i utgangspunktet ikke veldig nødvendige dype avhandlinger om alt mulig rart. Flemming gjør det bra, men selv da kan det være veldig travelt å lese bøkene.
Om du dømmer Nesbø basert på en halv side tekst, tør jeg påstå du går glipp av noe.
Begynn med Flaggermusmannen, og jobb deg frem til Politi. Da har du høydepunktene Snømannen og Panserhjerte underveis.
 
Var en tur innom Coop på vestkanten i ettermiddag og spottet en kunde med Panerai på svart gummireim. Spottet vel egentlig reimen:) Var ikke en mulig å ta bilde.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle