Klokkespotting

Spottet i dag et fint ur på jobb. En kar som var innom for å levere noen greier, brettet tilfeldigvis opp ermet og viftet med håndleddet rett foran meg. Det så jammen meg ut som en norskjøpt klokke. Jeg spurte forsiktig (og håpet at stemmen ikke skulle briste) om han hadde MVA-papirene i orden. Han fnøs og pekte demonstrativt på uret sitt.
Dette uret, SoulG, ble tatt ut fra Bjerke.
For en dag.
 
Ingen riktig spotting, men bær over med meg...
Bjørklund (eller hva nå gullsmeden het) på Sandvika storsenter igår (jeg er sendt ut for å kjøpe bunadssølv o_O). Overhører tre gutter (20-åra) som kommer inn og spør om de "har no' Tag Heuer der"?!
En av gutta følger opp med: HVOR ER NÆRMESTE ROLEX-FORHANDLER A'?? (ja, han følte nok for at alle burde høre det...)
Damen: Da må dere nok til Bjerke Oslo.
"Tøffeste" gutten: JEG har allerede et par stykker fra Bjerke, men Bjerke er så griske asså...! Men her har dere bare sånn der "LÅÅÅNGINEEES" eller hvordan man nå sier det??

*Pippen rister lett på hodet idet han forlater butikken...*
 
PO på toget i morges.

IMG_4310.JPG
 
Ingen riktig spotting, men bær over med meg...
Bjørklund (eller hva nå gullsmeden het) på Sandvika storsenter igår (jeg er sendt ut for å kjøpe bunadssølv o_O). Overhører tre gutter (20-åra) som kommer inn og spør om de "har no' Tag Heuer der"?!
En av gutta følger opp med: HVOR ER NÆRMESTE ROLEX-FORHANDLER A'?? (ja, han følte nok for at alle burde høre det...)
Damen: Da må dere nok til Bjerke Oslo.
"Tøffeste" gutten: JEG har allerede et par stykker fra Bjerke, men Bjerke er så griske asså...! Men her har dere bare sånn der "LÅÅÅNGINEEES" eller hvordan man nå sier det??

*Pippen rister lett på hodet idet han forlater butikken...*
Trenger latter knappen nå Vi trenger flere reaksjoner på likerknapen her Tragisk opplevelse du var borti der btw
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Kronprinsen i bunad och puls klocka på nrk..

Någon som vet om han har olika pulsklockor för olika anledningar. Kungabröllop pulsklocka, 17.mai pulsklocka, Nobelmiddag pulsklocka, birken pulsklocka osv.. eller är han något så unikt som en OWG ;)
 
Redigert: