Klokkespotting

I går så jeg en relativt dårlig film som heter Sahara, hovedpersonen bar en Doxa. Har ikke peil på mod.

Det er synd at Sahara-filmen ble så ræva, for boken til Clive Cussler, som filmen er basert på, er kjempebra! Dirk Pitt, helten i Clive Cusslers bøker, er kjent for å gå med Doxa :) De har til og med kommet med et par Dirk Pitt limited editions.
 
Var nettopp i en bilforretning på Kaldbakken. Der satt bilselgeren med Rolex daytona, og kunne fortelle at han hjemme hadde en eldre daytona med zenith urverk.

Koselig butikk
 
@Mr Panerai: I Mesternes mester for et par sesonger siden tror jeg alle gikk rundt med Tissot T-Touch. Sikkert det samme nå.
 
x978.jpg
 
Forsøker du å si at du ønsker deg slike hansker, Moore? Fikk liksom ikke det inntrykket av deg da vi møttes i fjor. Men, folk overrasker jo til stadighet :p

Slick jayeff, real slick!;)
Huffa meg, men nei, her må jeg bare ile til og avkrefte enhver skitten tanke om......"whatever"...

I mangel på ur på bildet, falt det meg bare inn å like hanskene....
Ehh, på henne.
:cool:
 
Så en ufattelig dårlig Hollywood film igår - Knight And Day.

Det som gjorde filmen verdt å se var Ms. Diaz i bikini sammen med en Rolex Submariner 116610 :p


cameron-diaz-knight-and-day2.jpg
 
Hadde et hyggelig møte på jobben i dag. Tvers over bordet for meg satt en kollega med en Patek Philippe Aquanaut. Var litt vanskelig å konsentrere seg om det som ble sagt...
 
csi-ny.png


Klarte ikke å få med meg hvilken klokke det var, men morsomt å se Zulu i CSI:NY..

Vet at Kobold har vært utstyrt på en del av folkene der, så det er ikke utenkelig at det er en slik.
 
Megler Terje Tinholt fra Nordvik&Partners flasher klokka på forsiden av DN idag. Regner med det er en Patek, men hvilken?
 
For de av oss med små barn som ser på Disneychannel om morgenen, regner jeg med at det er flere enn meg som har lagt merke til Spesialagent Oso, og hans rimelig heftige urverk. Også på NATO...
special-agent-oso-playhouse-disney.jpg
 
I går spottet jeg Rimisjefens IWC på nytt og på "nært" hold. Var på nippet til å nevne for han at jeg likte klokken hans, men så modig var jeg da ikke.