Klokkespotting

da var jeg kommet hjem fra gran canaria.. spottet masse fint på flyene, og en god del i de finere strøk som for øvrig hadde ett sinnsykt utvalg i alle merker. Mesapolamas..
spottet forøvrig en tag heuer aqua ett eller annet slag på flyet hjem i går ettermiddag.. noen her som satt og surfet på ipad på Norwegian flyet fra gran canaria til oslo i går?
mest sjefs klokker jeg spottet utennom butikk var en eldre mann som den ene dagen hadde en helgull ymaster og dagen etter en pp aquanout...!!
 
For de av oss med små barn som ser på Disneychannel om morgenen, regner jeg med at det er flere enn meg som har lagt merke til Spesialagent Oso, og hans rimelig heftige urverk. Også på NATO...

Ha ha. Har sett noen runder med spesialagent Oso ja.:D
E helt sikker på at det er en eller annen JLC Master compressor limited edition han har der.:p
 
Faktisk spottet en hel del fine klokker i det siste, men glemt å legge ut her.

Helgull yachmaster på kunde hos LV for to uker siden, helgull DD på en av linjedommerne i tenniskampen i går kveld. hmmm, har sett mye annet fint også, men glemmer det fort igjen. Spotter jo også min egen 197 nesten hver dag, og den blir jeg alltid overrasket over å se.

Var i begravelse på torsdag til ei snowboardjente, og det er tydeligvis Suunto som gjelder i det miljøet, var vel opp mot ti Suuntoer bare rundt der jeg satt.
 
Stor breitling på toget Finse-Bergen, og enda en Breitling, tror jeg, på armen til Mr. Pitt i "Blood diamond". Er ikke så god på det merket, men er ganske sikker på at jeg har rett... Noen som kan utdype modell?
 
Stor breitling på toget Finse-Bergen, og enda en Breitling, tror jeg, på armen til Mr. Pitt i "Blood diamond". Er ikke så god på det merket, men er ganske sikker på at jeg har rett... Noen som kan utdype modell?

Mr.Pitt = DiCaprio?

I såfall Breitling Chrono Avenger
 
Som Ragamuffin sier har Di Caprio har en Chrono Avenger i titan på rem i Blood Diamond.

Jeg stirrer og stirrer på folks håndledd, men noe særlig fint spotter jeg ikke. Mulig jeg bare har øyne for Timex, Pulsar og Casio:mad:
 
Som Ragamuffin sier har Di Caprio har en Chrono Avenger i titan på rem i Blood Diamond.

Jeg stirrer og stirrer på folks håndledd, men noe særlig fint spotter jeg ikke. Mulig jeg bare har øyne for Timex, Pulsar og Casio:mad:

Da henger dere feil steder ;) Men det er lite kultur for dyre klokker i Norge rent generelt. Overraskende mange som faktisk ikke bruker klokke!
 
Her er en kar som tydeligvis er imponert over klokka til kameraten, og gjerne viser den frem til fotografen.

1300724389510_65.jpg
 
1300891044563_909.jpg


Forummedlem med en Omega Ploprof.


Editerte bort navnet på forummedlem. -Juice
 
Snakket klokker med en dame i Tryvann idag, hun tok av seg hansken og viste villig frem en ca 38mm breitling på gummirem. usikker på hvilken modell..