Klokkespotting

Som Ragamuffin sier har Di Caprio har en Chrono Avenger i titan på rem i Blood Diamond.

Har aldri hatt noe særlig peiling på skuespillere... eller Breitling, men må innrømme at den såg bra ut - kanskje det er titanet som gjør susen :)
 
Sort Rolex Explorer II hos en kundebehandler på Snap Drive Majorstua. En av de få verkstedene jeg kan anbefale og jeg har vært innom endel..
 
Corum Admirals Cup SS innom jobben i dag, på en eldre lett patinert herre. Flott klokke, må innrømme det.

Tommy
 
Pen Omega stål på Siv Jensen på dagsrevyen i kveld. Noen som fikk med seg hvilken modell?

Av en eller annen grunn hadde jeg ikke fokus på klokka... :p
 
Skypet med en kompis idag som er i Afghanistan for tiden. Han visste at jeg er interessert i klokker så han flashet sin nyervervelse. Rolex Explorer II med svart skive sendt fra Norge. Godt å se at det er noen norske soldater med god klokkesmak :)
 
Skypet med en kompis idag som er i Afghanistan for tiden. Han visste at jeg er interessert i klokker så han flashet sin nyervervelse. Rolex Explorer II med svart skive sendt fra Norge. Godt å se at det er noen norske soldater med god klokkesmak :)
Tøft, har en fetter der nede selv og det virker som det er Suunto som gjelder.....
"Not that there`s anything wrong with it";)
 
Er for tiden i utlandet og spottet i dag en voksen herremann med pp aquanaut under fokosten. Vedkommende ble senere observert på yogatrening med samme klokke.. Er virkelig en sporty og pen klokke på gummirem:) og plutselig stod også den på ønskelisten...
 
Spottet en AP ROO på håndleddet til en kar som satt seg inn i sin Aston Martin Rapide på Statoil på Skøyen i dag..noen herfra? :) Han har ihvertfall god smak både når det gjelder klokker og biler ;)
 
Tysk kunde innom jobben idag med en Nomos på armen. Etter litt titting på internettet virket det som om det var en Tangomat Ruthenium
 
Var på en visning i dag, og megler hadde en gigantisk Breitling-chrono av noe slag, antagelig en Super Avenger. Den var i alle fall alt for stor for hans relativt tynne håndledd.
 
Akkurat begynt å se på Modern Family og Jay i serien som er spilt av Ed O´Neill (Al Bundy) har en helgull IWC Big Pilot :)
 
Var på en visning i dag, og megler hadde en gigantisk Breitling-chrono av noe slag, antagelig en Super Avenger. Den var i alle fall alt for stor for hans relativt tynne håndledd.

Men han er jo megler, da blir passende klokke uvesentlig vet du, hadde han stripete hår gredd bustete fremover samt spisse sko?

Tommy
 
D2 alpin mote vi kan like:)
2e0f4676-6437-0a1f.jpg
 
Men han er jo megler, da blir passende klokke uvesentlig vet du, hadde han stripete hår gredd bustete fremover samt spisse sko?

Tommy

True story;

Sist gang jeg skulle selge og en megler kom innom for å gi meg tilbud og han hadde spisse sko hev jeg ham på dør igjen. Det fungerte bare ikke for meg.