Klokkespotting

Spottet PP Aquanaut i dag. På armen til en jeg kjøpte en klokke fra finn av.

Regner med at du ba han slenge med Pateken og runde av til nærmeste 100k...
Fra spøk til alvor! Grattis med ny-gammel Omega. Den kommer til å finne seg vel til rette i klokkeboksen din!
 
Speedy på skinnrem i lunsjen. Ser vanligvis disse på lenke ute i det fri, så kanskje det er en herfra som spiste lunsjen sin i solen på Storebrand i dag? :)
 
S/G sub og Breitling B1 på gummi på Clas Ohlson på Sandvika Storsenter, og GO Panodate på Hifi-klubben samme sted. Var det noen herfra med panodaten eller? :)
 
For å feire 2/3 eksamner overstått var jeg en liten shoppingrunde på Aker Brygge, spottet en IWC Aquatimer med hvit skive, 2 Panerai Luminor, en stor Breitling på gummirem og en Omega Speedmaster. Den ene Paneraien var litt vrien, så det var en stor klokke under skjortekanten, men klokken var ikke til å ta feil av da jeg så kronelåsen som stod rett ut.
 
Litt eldre Helgull sub på en kunde innom jobb i sted.. Har aldri likt helgull Rolex, men fy søren denne var kul!
 
IWC Portuguese

Så nettopp filmen Fracture på TV. Anthony Hopkins og Ryan Gosling. Sett den tidligere, men da la jeg ikke merke til Goslings flotte IWC Portuguese. Trodde den var minimum 46mm, men det var pinglearmen til Gosling som skapte den illusjonen.

Utrolig hva man henger seg opp i, og lærer, etter noen uker på TS :D
 
Så nettopp filmen Fracture på TV. Anthony Hopkins og Ryan Gosling. Sett den tidligere, men da la jeg ikke merke til Goslings flotte IWC Portuguese. Trodde den var minimum 46mm, men det var pinglearmen til Gosling som skapte den illusjonen.

Utrolig hva man henger seg opp i, og lærer, etter noen uker på TS :D

La og merke til akkurat det samme :)
 
Spottet en pepsi-rolex på en sjafør på planteskolen på Grefsen idag! Pent ur som ble brukt! Morsomt at ikke alle tar på seiko-monster e.l. med en gang de er utenfor kontoret :)
 
Spottet en pepsi-rolex på en sjafør på planteskolen på Grefsen idag! Pent ur som ble brukt! Morsomt at ikke alle tar på seiko-monster e.l. med en gang de er utenfor kontoret :)

Apropo Monster, spottet en Orange Monster på en eldre herre på Ica Aker Brygge idag. Så også en Omega PO i samme butikken.

Gikk senere forbi VG´s "Rikingen", men klarte ikke se hva slags klokke han bar.
 
Spottet en Glashütte Sport Evolution på en kunde innom jobben idag. Tok en liten klokkeprat i samme slengen :)
 
Tror jeg spottet en Hublot Big Bang i stål på en ung herre i Observatoriegaten omtrent der den krysser Huitfeldts gate (nesten nede ved Munkedamsveien).

Første gang jeg har sett denne varianten på håndledd i Norge.
 
Gikk senere forbi VG´s "Rikingen", men klarte ikke se hva slags klokke han bar.

Møtte han på 17.mai, da var det en eller annen Louis Vuitton med noen diamanter på..

Mener å huske at dama hans hadde noe mer interessant, men tipper alkoholen slo inn omtrent på det tidspunktet (eller så kan fokuset ha vært på andre deler av henne enn armen ;) ) har uansett ikke sjans til å huske hva det var nå :p
 
Chanel J12, aquanaut, speedy på lenke, sub x 3, monster, PO og en eller anne GO jeg ikke klarte å fastslå på, Karl Johan, Nationaltheateret og i Mulberry-butikken i dag. Latterlig mye folk i byen nå, så var en del håndledd å titte på
 
Spottet Mogens på Tjuvholmen, så dessverre ikke hvilken klokke han brukte i farten, men sikkert noe fint :)