Klokkespotting

spottet en submariner på norges natoen i går på Jacob Aall i Bergen... Gikk bort for å preike litt, men da viste det seg at det var en fake sub, og en skistropp...

Merkelig... Kan ikke huske å ha lest i media om at noen ble grisebanket i Bergen i går...

Spottet en Submariner på Rolex forhandleren i Trondheim (Do´h!)

Hyggelig type, pratet litt kjapt om Grand Seiko, og når han fikk den nye Explorern inn på lager.

PO med orange bezel på en veldig glad fyr i nyeste utgave av Scanorama :p

161np0h.jpg

Klassisk WIS-positur:p

Hehe..så sant så det er sagt.
"media tar bilde av meg og da skal jeg sannelig vise at jeg har ei skikkelig klokke"-attituden ser man rett så det er.

'Sporte' klokka på en slik måte at klokkeinteresserte legger merke til den med en gang.

Apropos akkurat det, klokke- og kjentfolkspotting på forsiden av Boligmagasinet til Aftenposten i dag:)

Er på Nor-Shipping i disse dager og her har jeg spottet mye bra. Div Breitling, Rolex, Panerai og Hublot. Noen herfra?

Spotet en AP ROO Volcano på handledet til sjåføren av en sveitsisk registrert Bentley Cab. i sørgåede rettning på E18, ved Drammen.

Ja, han var svært så proper. Må for syns skyld nevne at det var en klient som var på besøk, ikke en ansatt hos oss.

I andre nyheter kom det en kar på jobben i dag med en diger jævla garmin forerunner med gps. Til dress...

Jobber du med inkasso? Samtlige jeg har hatt møter med i inkasso selskap ser ut som om de har konkurranse om å ha største pulsklokka på armen til dress.

Ellers så jeg en omega constelattion eagle på Metro senter i går.