Klokkespotting

Patek Philippe Aquanaut innom jobben. Var også en eldre herre på over 80 innom for å kjøpe ny sykkel og han hadde en vintage helgull day-date. Spurte han om den, og det var en 50års gave fra hans kone og den hadde sittet på armen hver dag siden. Lenken hadde så mye strekk at den sikkert kunne vrenges 360 grader :D
 
Rolex 16610 og 14060 under Bergen-Voss i går.
Kommenterte det ovenfor sistnevnte "Lekker sykkelklokke du har gitt!" , hvorpå karen som forøvrig viste seg å være en sør-svenske svarte med et godt glis: "jooo...men da vet man jo at man kommer i mål precis"
Så sant så sagt :D

Haha, endelig en bra kommentar fra en svenske :D
 
To paneraier på aker brygge i dag. Samt en gjeng på tre personer fra Omega som hadee hver sin PO på armen. De var der for å hjelpe til med tidtaking under nm i østers åpning:confused:
 
Minst en fjerdedel av landets samlede antall Submarinere i Kragerø sentrum i går, samt en anselig mengde Datejuster. Og en Hublot.
 
Spottet en Rolex Yachtmaster på Åpent bakeri i Parkveien i dag.

Ble selv spottet på Åpent bakeri i Colbjørnsensgt på lørdag. Det sto en kar ved siden av meg å kikket leeenge på Paneraien min. Plutselig ser jeg han vrir seg diskrè, det viser seg at han også hadde en Pam. Var for trøtt til å ta noe dialog..:)
 
Blå Omega seamaster chronograph (med nye visere) på Hotel Opera i Oslo. Senere på kvelden hadde den samme herremannen på seg en Rolex Daytona.
 
Observerte som tilskuer på terrengsykkelrittet Nordsjørittet at en av syklistene hadde på seg en Rolex Submariner 16613, respect! :)
 
Helgull Datejust med diamanter på en 20 år gammel pakistansk gutt i Akersgata her om dagen. Så ikke helt ekte ut. . .


Jeg imponeres stadig av enkelte som så meget presist beskriver alle sine "spottinger" ! Det er tydeligvis flere meget observante TS'er der ute med en fag- og detaljekunnskap som jeg misunner dem...... ;)
 
Jeg imponeres stadig av enkelte som så meget presist beskriver alle sine "spottinger" ! Det er tydeligvis flere meget observante TS'er der ute med en fag- og detaljekunnskap som jeg misunner dem...... ;)

poidh.gif


Fram med mobilkameraene!
 
Spotting på sykehuset de siste dager: Oris Aviation, certina diver av noe slag, sliten tag heuer s/le, rolex datejust ladies TT, og en gresselig Nixon som jeg forakter synet av.

Høydepunkt idag i kaffekøa da en brysk overlege rocket en Sinn U2 på gummirem ;)
 
Nydelig Panerai Luminor med sandwich skive og power reserve (kan ikke disse modellnummerene) i møte i dag... Ble et bra møte...
 
Båt tur i Oslofjorden med jobben til kona i går kveld. Observerte Rolex sub med gull/stål lenke og Glasshytte.
Det ble ikke noe klokkeprat så jeg holdt munn.
Merker at jeg blir mere og mere bitt av denne klokke basillen