Klokkespotting

poidh.gif


Fram med mobilkameraene!

+1
Støtter JoLU!

Hva om dere hissige spot'ere dro frem mobilen og lot paparazzi-genene få fullt utløp; -enten ba pent om å få ta et bilde, eller om det mot formodning ble "nei" tok et bilde likevel, hvoretter du hurtig forlot åstedet og fant nærmeste PC for uploading av bildet til oss andre for anerkjennende nikk for vel utført oppdrag.....

Just an idea....

;)
 
+1
Støtter JoLU!

Hva om dere hissige spot'ere dro frem mobilen og lot paparazzi-genene få fullt utløp; -enten ba pent om å få ta et bilde, eller om det mot formodning ble "nei" tok et bilde likevel, hvoretter du hurtig forlot åstedet og fant nærmeste PC for uploading av bildet til oss andre for anerkjennende nikk for vel utført oppdrag.....

Just an idea....

;)

+1 ;)

Det er overraskende mange som spotter overraskende mange flotte ur pr. dag. I min verden blir det stort sett med Inex, TH (quartz), Seiko, et par Orient, etc.
 
Ferie i NYC nå, kjørte litt hop-on-hop-off buss. Lo litt av denne herremannen som satt å sov.
128.jpg

En eller annen mekanisk klokke hadde han og gitt. Står vacheron constantin inngravert på siden. Noen som vet mere?
130.jpg

Litt senere måtte han ha litt hjelp med videokamera, glemte å ta av lokket foran. Da blir det ikke så mye filming ;)
 
Har vært en tur på byen ikveld. Spottet hvertfall 4-5 karer med samme klokke, type: plastikk, stor (ihvertfall større enn 45mm) og quartz. Fikk ikke med meg hva slags klokke det var, men pent var det ihvertfall ikke!
 
Nixon, gullforgylt plastikk. Har også sett en hel del klokker med swarovski-krystaller, evt små glassbiter.
 
Hahahaha!
En flott Seamaster 2254 på mesh i dagens lokalavis. Halvsides bilde av en kommunestyrerepresentant som skapte bølger i gårsdgens dagsordentime.

Hvem var så denne politikeren?
Yours Truly :D:D
 
Kun for å få bilde i avisa ? ;)

Ja selvsagt, det er jo valg i år, men journalisten er instruert om at klokken skal være godt synlig på alle bilder - noe hun (i dette tilfellet) stort sett lykkes med.
Sist var det Monster på gummi, men det var i en annen forbindelse :D

Hehe, herlig! Da får vi håpe det er mange klokkeintereserte som skal stemme ;)
 
Ja selvsagt, det er jo valg i år, men journalisten er instruert om at klokken skal være godt synlig på alle bilder - noe hun (i dette tilfellet) stort sett lykkes med.
Sist var det Monster på gummi, men det var i en annen forbindelse :D

Ja, for hadde det vært gummi på monsteret hadde det vel vært i en HELT annen forbindelse ;)
 
Iallfall med den journalisten tilstede :D

Spottet en stål Sub m/blå skive i kundemøte nå i ettermiddag.
Spurte om det var en Sub han hadde og da svarte han: "Neei, dette er bare en sånn..."

Tror ikke han visste hva han egentlig hadde, så jeg måtte be om å få kikke litt ekstra. Han hadde en til som var nesten maken hjemme, sa han... :D
 
Spottet en explorer 2 med hvit skive og en dame speedmaster også med hvit skive på lambertseter senter i dag.
 
Føste Panerai spot:
-- Mann med panerai submersible (eller no i den duren), hadde en hvit silikonstrap med bokstavene OFFICINE, var dette jeg la merke til. Fikk ikke glodd nok på selve klokka. Hyggelig fyr som jeg spurte om veien i går i Nicosia.

Og en litt mer merkelig:
-- Rolex Sub på en fyr rundt 20-25 år på en buss fra Oslo og sørover i morges. Var muligens fake, men hva vet vel jeg.