Klokkespotting

Helgens spotting:

Panerai på ny nabo. Rolex LV-sub på TV2-programleder Øyvind Fjeldheim i Dagbladet Magasinet. Omega PO på kollega på sommerfest, og nydelig patinert Rolex (5513?) på eldre mann som parkerte ved siden av meg på butikken.

Pluss en meget eksporert svart submariner i komiserien til Louis C.K.
 
Oransje Omega PO på en kar inne på Vika polet for en time siden.
Finansjapp utenfor med lilla slips utenfor. Han bar en Submariner i stål med svart skive.
 
Spottet på nett, ny Planet Ocean? :)

262773_10150340280370968_650060967_9775804_1415415_n.jpg
 
Nesten helt sikker på at jeg spottet en Rolex Daytona igår på majorstuen, gikk litt fort og det er en smule skummelt å stirre for lenge.
 
To Paneraispottinger, én stakk fram fra et erme på uterserveringen utenfor Rica Hotel i Bygdøy Alle i går kveld, og en på gummi i kantina på Storebrand i dag. For raske glimt til at jeg kunne se modell, men kronelåsen er umiskjennelig :)
 
3 klokker innom butikken idag som er verdt å nevne.

1) Panerai luminor av noe slag med liten sekundviser og dato m/ cyclops.
2) Rolex TT sub med blå skive og Bezel
3) Rolex TT yachtmaster med Champagne-dial

Må si at jeg likte Pam'en best av alle 3. Virker som om det er mange syklister som også liker klokker. Alltid noe spennende innom jobben :)

M
 
Jan Jönsson har noe nytt hver kamp, ser ut som TT Sub i dag. Jamtfall har noe som ser ut som Sub-c. Sub på Jacob Aall på Majorstua. Sub i Bogstadveien i går.

Rolexfebern herjer!
 
Muligens noe feilplassert post, men samma det:

81ac344b.jpg


Nautilus (og chrono) i vinduet hos Bjerke Karl Johan! Førstnevnte er et særlig sjeldent syn!
 
TT Daytona med sort skive på Sats Bislett. Nydelig klokke, men fatter ikke at folk tørr å trene vekter med noe sånt på håndleddet.
 
Super Avenger på en mindre heldig kar på "luksusfellen". Han solgte unna en del for å bli kvitt gjelda, men klokka ble på armen :D