Klokkespotting

Så en Glashutte Original i Markens i dag. Det må ha vært en Sixties Square Chronograph eller Senator Karree Chronograph. Lys skive hadde den i hvert fall.

Hva er det Bjørn Rune Gjelsten har på hånden her mon tro?

f0fc28c6.jpg

http://www.dagbladet.no/2012/05/22/sport/fotball/tippeligaen/21718751/

@scharnke: Er langt fra sikker, fikk aldri tatt en skikkelig titt. Holder en liten knapp på tipset til thomaswi, Portofino Chrono

M02_IW391002_2011_grey_1.jpg

flott ur!

Det verste her er at Portofinoen ser forferdelig ut på bilder, men den er helt nyyyyyyydelig når du får prøvd den. IWC har mye flott altså!

Breitling Emergency på Ole Gunnar Solksjær som coverfoto i artikkel på dagbladet.no . Intr valg kanskje ikkeså dumt med Røkke i hælene...

Det syns jeg var imponerende spottet dt86! også på første post... Mer enn hva jeg hadde greid å spotte. Skal sies at jeg er ganske grønn sammenlignet med resten av gjengen her inne, men allikevel!!!

Var på møte med en av rådgiverne her på universitet tidligere idag. Det var en eldre herremann med gull/stål datejust med den slappeste jubilee-lenken jeg tror jeg har sett noen gang..

945x550.jpg

"(Dagbladet): Det var ingen tvil om hvem som stjal showet da «Men in Black 3» hadde premiere i Berlin på mandag.

For mens Will Smith og Nicole Sherzinger prydet den røde løperen i stilfulle antrekk, stilte den tyske undertøysmodellen Micaela Schäfer ( 28 ) i en noe spesiell kjole. "

Men klokken står det ingenting om!?:confused:

:cool:

Spottet en explorer II polar lik min egen på hotellet akkurat nå:) folka bak meg kikket fælt når jeg holdt på å "capture the moment" men hva gjør man ikke for sonen;)

d319d013-626c-8c5f.jpg