Spottet Jan Erik Fjeld hos Tidemann idag. Han så på ny Jaeger og hadde en Panerai på hånden.
Spottet Jan Erik Fjeld hos Tidemann idag. Han så på ny Jaeger og hadde en Panerai på hånden.
Spottet en AP ROO på en kar i køen for litt nattmat på lørdag hos Valkyrien Take Away.
vår samtale:
"pen AP ROO"
- "ja, dette er jo en Offshore"
"ja, det ser jeg. Jeg sa AP RO O."
- "du vet, folk som har litt peiling på klokker veit at det er dette man skal bruke vettu"
... okay, riktig"
Tittet på min Stowa MO og så at det var på tide å gå. Riktignok med en babb.
Lukter fake
Jeg, som aldri klarer å spotte noe annet enn på GTG, observerte en ung bartender med en Hublot Big Bang i rosegull. Tøff sak, faktisk. Men ekte (Han spottet nemlig ikke min PAM
Lukter fake
Jeg, som aldri klarer å spotte noe annet enn på GTG, observerte en ung bartender med en Hublot Big Bang i rosegull. Tøff sak, faktisk. Men ekte (Han spottet nemlig ikke min PAM
+1
Har spottet en god del fake ROO, og da spesielt i Oslo.
Du vil alltid finne noen douchebags som har kjøpt "riktig" klokke, og er kjempe kry over det
haha, ja, tenkte på det. Var dessverre ikke riktig så fokusert i blikket at jeg klarte å spotte det.
En del av ROO replicaene er dessverre så gode etterligninger at nesten er umulig å spotte uten å se en ekte ved siden av en fake. Til og med da kan det være vanskelig å se forskjellen. Jeg klandrer deg iallefall ikke.