Klokkespotting

Spottet en TT YM II i forelesning. Vet det er mye meninger om den, men jeg synes den er litt kul!
 
Spottet en Omega Seamaster PO på Frank i serien "klovn", som han fikk for å være "the best man", meeeeeeeen han drepte nesten fyren han fikk den fra, så den måtte han gi ifra seg!
 
"Spottet" en innringer på radioen som jobber i swatchgroup og jobber med certina. Han kunne formidle at Ole Einar Bjørndalen er certina representant:)
 
Klokkespotting, ingen bilde = did not happen

Bilder, bilder og atter bilder.
Gode eller dårlige, bare det er bilde:cool:
Når jeg har spottet en klokke som er interressant "sniker" jeg meg på med mobiltelefonen eller spør om jeg kan ta et bilde, de fleste er stolte av klokken sin og sier i de fleste tilfelle ikke nei.
 
Bilder, bilder og atter bilder.
Gode eller dårlige, bare det er bilde:cool:
Når jeg har spottet en klokke som er interressant "sniker" jeg meg på med mobiltelefonen eller spør om jeg kan ta et bilde, de fleste er stolte av klokken sin og sier i de fleste tilfelle ikke nei.

... bildepress ;)

Spottet DJ på medstudent forrige uke, her forsøkt foreviget
InbAOor.jpg
 
Redigert:
Spottet Rolex GMT-Master Pepsi, tror jeg. Ansatt på Paleet, noen som kjenner vedkommende?
 
Redigert:
Mandag spottet jeg en Cartier Roadster på en flott, norsk/fransk kvinne.....

Spottet en redsub på kunde i går, tidligere pilot, og nå dykkerentusiast. Hadde tidligere eid en meters first.

I dag toppet det seg med en PP nautilus i gul/rødt gull på lanken til en Porsche Cayenne kjørende kunde, som attpåtil var veldig trivelig....

Spotter hyggelige klokker nesten hver eneste dag på jobben!
 
Yachtmaster damestørrelse på superhyggelig britisk kvinne i dag. Etter samtale viser det seg at mannen hennes samler vintage Rolex og Richard Mille... Jeg ble mildt sagt entusiastisk (kanskje til og med utover det som er kotyme (hvordan staves kotyme egentlig) i forretningssammenheng!)! :)
 
Jeg har spottet en del kule vintage Rolex opp igjennom de siste årene. Redsubs, div. explorer osv osv. MEN, i dag kom et (foreløpig?) høydepunkt...

2013-03-08112713_zps579b1e44.jpg


Prøve den på fikk jeg og som dere ser. Fjæren i bezelen var gåen, plexi'en slitt som dere ser og den hadde fått ny lås. Men det var noe magisk med den :cool:
 
ikke klokke, men Paneraiklistremerke i bakruten på en Volvo på Egertorget som ventet på grønt lys tidligere idag, hvem her? :D
 
Redigert:
Robberclad i rose? Ikke kjøpt med ærlige hvite norske penger hvertfall. Trist at sånne kjeltringer søpler til merket.
 
Vært på HVøvelse. Seamaster Quartz og Aquaracer Quartz er visstnok tingen for oppegående "vanlige" mennesker. Sett en drøss av dem. Ellers så jeg en Professional Aerospace på skinn med Champagneskive. Det var meget pent må jeg si.
 
Jeg har spottet en del kule vintage Rolex opp igjennom de siste årene. Redsubs, div. explorer osv osv. MEN, i dag kom et (foreløpig?) høydepunkt...

2013-03-08112713_zps579b1e44.jpg


Prøve den på fikk jeg og som dere ser. Fjæren i bezelen var gåen, plexi'en slitt som dere ser og den hadde fått ny lås. Men det var noe magisk med den :cool:

Tror ikke det er noen fjær på bezel. Vintage sub er bifil, dvs roterer begge veier!