Klokkespotting

Screenshot_2014-03-06-13-50-47_zpscea1596b.png


AP sa du?

Har vært på Anil Arjandas i Marbella og i London.

Har møtt Anil to ganger og han hilste personlig på meg i går i butikken hans i Mayfair! Veldig hyggelig kar!

Kjøpte meg et armbånd fra han(Det sorte kjøpte jeg i høst i samme butikk).

Mener det er innafor mtp at det er 6 sorte diamanter og det er et herre(unisex)armbånd.

Tanker?

640F93F5-541E-472F-A93B-4757A6734333_zpsko4iw8kg.jpg
 
Mener det er innafor mtp at det er 6 sorte diamanter og det er et herre(unisex)armbånd.

Definitivt innafor!

Fra London / Mayfair til noe mer daglidags i Oslos bybilde, polske bilskilter. Synd de ikke har 6 siffer, nesten en kjørende reklame for Submariner:

 
Ellen DeGeneres show å intervall trening på sats.
Den jenta der har en helt sinnssyk rolex samling :rolleyes:
 
Redigert:
Var for første gang på Baroque igår og der var det jo mye rart å spotte. Mye påfugler som trodde de eide verden med Daniel Wellington på armen og ei søt blond ei med Rolex DJ. En kompis prøvde å sjekke henne opp ved å kommentere klokken, men det var totalt fail da hun selv ikke viste hva hun hadde på armen.. Kvelden ble avsluttet med å spotte Breitling Superocean Herritage på Peter Pilgaard.
 
Spottet en Rolex Submariner 16610 i møte med en energiselskapsdirektør i dag.
Tar seg pent ut disse sub'ene altså... Fikk noen blikk mot min Panerai på nato som muligens kan representere en viss klokkeinteresse hos vedkommende. Får ta det opp i neste møte tenker jeg :)
 
Kom innom en kar på kontoret nå med en nydelig eldre Rolex Day-Date i helgull. Aldri sett denne i levende live før, men han hadde hatt klokken i mange år. Merkelig å bli fascinert av en klokke jeg selv aldri ville vurdert å ha på armen.

At fyren var 80 år må vel bemerkes.
 
Spottet en VC patrimony på flyverten. Han tok meg i å spotte hans klokke, forså å spotte min klokke. Så ga jeg han ett høflig nikk.
Morsom episode.

Jeg må si at det rykket litt i kjøpelysten. Utrolig ren klokke, kanskje snakker vi ny klokke til 17.mai ??
 
Var på en liten bursdagsmiddag hos "svigers" hvor noen få venner var invitert, der ble det spottet en Hublot BB, Pepsi på jubilee og en Breitling Chronomat Evolution på mannfolket.
Det var derimot to damer som overrasket stort, en bar en helgull Rolex Masterpiece med diamant bezel og en annen bar også en helgull Masterpiece, denne hadde i tillegg til diabezel også dette på lenken! Fortsatt litt usikker på hva jeg synes om denne masterpiece-serien, men gøy å se noe ikke alle andre har :cool:

rolex-masterpiece-mother-of-pearl-diamond-dial-and-bezel-diamond-pearl-master-18k-yellow-gold-bracelet-ladies-watch-80298-74948mddo-4.jpg
 
Så på et program om eiendomsmeglere fra New York på TV3 igår. Der var det både helgull sub og helgull daytona.
 
Så på et program om eiendomsmeglere fra New York på TV3 igår. Der var det både helgull sub og helgull daytona.

Ganske dårlig program, men jeg ser på det så ofte som mulig :p Mye klokkespotting der. De har filmet hjemme hos han ene et par ganger og der er det noen store klokkebokser/windere i bokhylla.
 
Ganske dårlig program, men jeg ser på det så ofte som mulig :p Mye klokkespotting der. De har filmet hjemme hos han ene et par ganger og der er det noen store klokkebokser/windere i bokhylla.

De tjener jo helt absurde summer. En vanlig årslønn + per salg. Noe på de jo bruke pengene på. Han (Fredrik Eklund) med helgull sub skal visstnok åpne avdeling i Oslo i følge samboeren (hun elsker programmet :p)