Klokkespotting

Så en mann med min grail, Urwerk UR-110, i Richard Mille-butikken i Singapore for noen dager siden.

Fyren hadde nok også akkurat kjøpt en RM ... veldig mange veldig rike folk i Singapore ifølge min venn der. Dessverre
var fyren med UR-110 rimelig utrivelig da jeg høflig kommenterte klokken.

Min drøm, men på armen så klokken faktisk ikke spesielt bra ut; litt for asymmetrisk ...



(Jeg mente at han hadde en noe "styggere" UR-110 enn klokken på bildet.)
 
Min explorer 2 ble spottet av en med sub på Mcdonalds i en sidegate til Karl Johan i dag, noen her?
 
Hadde flere hyggelige klokkesamtaler etter at min GMT ble spottet der jeg stod å skjenket øl på IU Kroa på HiOA i går.
 
Jude Law ser ut til å bruke en JLC Reverso i "Side Effects".

14388884503_170be03468_o.png
 
Ble spottet på Volt (CC) i går av en klokkeinteressert ung kar med flott vintage seamaster på armen. Inkludert hårluggende flexlenke :)

Jeg rekrutterte ham like greit til TS.
 
Sjelden jeg poster i denne tråden, men når det kom en mann tuslende inn med PAM382 under lunsjen var det fristende å kommentere uret.:mrgreen:
 
Jeg har aldri prøvd en everrose Rolex daytona, heller ikke igår, men jeg fikk i alle fall sett grundig på den. Mann på nabobordet her på Kreta satt med en slik en. Flott sak.

Ellers kan det meldes om en del subs, men kun sett 16610, planet oceans, pam 305 og en annen paneraimodell jeg er usikker på.
En svenske som hjalp våre barn med bestilling av juice i baren hadde en yacht-master. I solskinnet er den fantastisk, og jeg må innrømme at dette satt meg på tanker om å kjøpe en platinaversjon igjen. Så fin er den ;)
 
Ble faktisk spottet selv i dag. En kunde spurte om paneraien min var ekte:mrgreen: Han var interessert og visste litt om klokker, men jeg tror ikke han var "en av oss". Jeg lot han prøve 312'en på hånden, hvor han etterpå mumlet noe om at panerai og rolex var de mest overprisede klokkene som var å få tak i. Kanskje litt frekt sagt, men tok ikke meg noe særlig nær av det. Han bar selv en mekanisk chrono Porsche Design-sak som var ganske kul estetisk.

Like etterpå spottet jeg et par i 40-årene med matchende two-tone Rolex Datejust. Pent!:D
 
Die hard paneristi med rødrutete skjorte spottet på Karl Johan i formiddag. Hadde selvsagt panerai på armen. Han får gi seg til kjenne selv om han vil. ;)