Klokkespotting

Hulken på en mann på Ølfestivalen på Sundbytunet i Jessheim nå nettopp. Skulle noen ta turen innom så ikke vær redd for kommentere klokken til bilett mannen eller flashe sin egen.
 
Tilbrakt dagen på Baselworld så skal ikke nevne det av nyheter eller mylderet av ur det er å spotte her. Men dagens spotting var derimot en overraskende smakfull Daytona TT på flyvertinnen på småfly flighten CPH-FRA! (Ja, elsker mellomlandinger like mye som jeg elsker bonuspoeng)
 
Noen her som var innom Annis Pølsemakeri i Mathallen og handlet igår?

Var flere stilige klokker hos kundene :)
En Portoguese
En skikkelig kul Panerai, tror det var en Flyback'en, men mulig jeg tar feil!
Flere Rolex'er, Daytona, DJ og Explorer


Det kuleste og grommeste jeg har spottet på jobben tror jeg er ROO, sykt rå!
Og en annen som gikk forbi og snakket i telefonen, men jeg så en Patek :D Tror det var en 5146.. Helt himmelsk :D Har ikke sett han siden, skulle veldig gjerne tatt en prat om han kommer innom igjen :)
 
Fikk endelig tatt en klokkeprat med en av de andre foreldrene i idrettslaget etter å ha observert en Rolex Deepsea Seadweller på armen hans flere ganger. Hyggelig klokkeprat, og det viste seg at han hadde flere godbiter hjemme. Liten sjanse for å få sett dem imidlertid, siden han har klart seg med Seadweller siden han fikk den.

Irriterende Rolex som lager så anvendelige og solide ur!
 
978x409.jpg

http://www.dagbladet.no/2015/03/23/kultur/aksel_hennie/nobel/serie/nrk/38355311/
 
Double red på kunde i dag. Ga han en heads-up om at han måtte ta godt vare på den, hvorpå han fortalte at det var en klokkesamler som hadde ligget over armen hans og forsøkt å kjøpe den da han var i syden. Hadde ikke noe konsept om hva han hadde på lanken. :p